marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMBILLS omogočil plačevanje prek Fitbit Pay in Garmin Pay
18.09.2020

Pri mladem fintech podjetju MBILLS so lastni plačilni kartici mBills Mastercard, ki so jo kot izdajatelj uporabnikom ponudili letos v juliju, v rekordnem času omogočili plačevanje s pametnimi urami Garmin in Fitbit.

slikaAmeriška carina brani zaseg slušalk OnePlus Buds
16.09.2020

V ponedeljek je po spletu zaokrožila zanimiva vest, da je ameriška carina na letališču JFK zasegla 2000 kosov slušalk OnePlus Buds, saj so ocenili, da gre za ponaredek slušalk Apple Airpods. Čeprav se je sprva zdelo, da gre zgolj za zabavno pomoto, pa se je izkazalo, da carinska služba ni naredila napake.

slikaTSMC kmalu z masovno proizvodnjo čipovja za Apple
14.09.2020

Apple se pripravlja na prehod svojih produktov iz Intlovega na lastno čipovje. MacBooki se bodo s tem pridružili iPhone, iPad in Apple Watch napravam, ki tovrstno rešitev že uporabljajo.

slikaMicrosoft Surface Duo v ZDA že na voljo
11.09.2020

Potrošniki v ZDA imajo na voljo za nakup Microsoftov pogled na prihodnost pametnih mobilnikov, Surface Duo. Nakup lahko opravijo preko njihove spletne strani, že cena osnovne različice pa je precej zasoljena.

slikaHuawei pričakuje manj naročil za serijo Mate 40
09.09.2020

Huawei bo serijo Mate 40 predvidoma predstavil v prihajajočih tednih, če se bodo pri podjetju držali časovnice iz preteklih let. Še pred predstavitvijo pa iz Tajvana že prihajajo napovedi, da so pri podjetju naročili 30 odstotkov manj komponent, kar nakazuje na upad zanimanja s strani potrošnikov.

članki

HMD Global za novega direktorja produktnega marketinga imenoval Adama Fergusona


22.05.2020
Objavil: Dare Gliha

HMD Global, dom telefonov Nokia, je danes imenoval Adama Fergusona za novega direktorja produktnega marketinga. Ferguson je nekdanji vodja marketinga za OnePlus v Evropi in ima bogate izkušnje na področju FMCG industrije. Bil je tudi na vodilnih marketinških položajih v EE, Nestle in Unilever.

Adam bo odgovoren za vodenje celovite strategije trženja izdelkov v podjetju HMD Global, tako za portfelj pametnih telefonov kot tudi funkcijskih telefonov Nokia. Njegovo imenovanje sledi takoj za imenovanjem Stephena Taylorja, ki se je družbi pridružil kot glavni direktor marketinga. Po predstavitvi številnih novosti tako HMD Global še naprej krepi svojo vodstveno ekipo. Adam bo poročal neposredno Stephenu Taylorju, saj oba razvijata dolgoročno strategijo rasti za celoten portfelj telefonov Nokia.

Adam Ferguson, direktor produktnega marketinga pri HMD Global, pravi:

»Kot navdušenec nad mobilnimi napravami sem vesel, da se lahko pridružim družbi HMD Global, domu telefonov Nokia. Ni veliko naprav, ki pritegnejo občinstvo in izzovejo takšno zvestobo, kot to počnejo telefoni Nokia. Veselim se, da bom sodeloval pri tej zapuščini in pomagal oboževalcem blagovne znamke ponuditi tisto, kar pričakujejo - najboljše v kakovostnem oblikovanju in najnovejših tehnologijah po dostopni ceni.«

Stephen Taylor, direktor marketinga pri HMD Global, pravi:

»Veselim se tesnega sodelovanja z Adamom v njegovi novi vlogi in prepričan sem, da se lahko celotna ekipa veliko nauči iz njegovih izkušenj. Resnično je vodja z bogatimi izkušnjami na področju FMCG industrije, telekomunikacijske industrije in na področju dela s podjetji, ki se ukvarjajo s potrošniško tehnologijo. To bo nedvomno pomagalo pri naši novi produktni marketinški strategiji.

Adam Ferguson se pridružuje družbi HMD Global ob vznemirljivem času, potem ko smo predstavili pametni telefon Nokia 8.3. Z največjim številom novih 5G radijskih omrežij doslej, prav ta pametni telefon zagotavlja resnično globalno pokritost s hitrejšimi povezavami. HMD Global s tem kaže svojo zavezo, da bo z napravami v prihodnosti zadovoljil potrebe svojih strank po vsem svetu.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki