marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaKitajske trgovine z aplikacijami odstranjujejo aplikacije za navidezne tipkovnice
14.06.2021

Kitajska si prizadeva za uveljavitev omejitve, katere vrste podatkov o uporabnikih lahko zbirajo mobilne aplikacije, posledično pa je to vplivalo že na več aplikacij. Po poročanju Reutersa sta Sogou in Iflytek virtualne tipkovnice že odstranila iz trgovin, kot sta Huawei AppGallery in App Store.

slikaAmeriška vlada prepovedala naložbe v Huawei in 58 drugih kitajskih podjetij
11.06.2021

Čeprav ima Amerika že nekaj časa novega predsednika, pa očitno ameriško-kitajskega geopolitičnega obračuna še ne bo konec. Predsednik Joe Biden namreč uveljavlja novo izvršilno odredbo, ki prepoveduje naložbe v 59 kitajskih podjetij, vključno s Huaweijem. Nova odločba preprečuje ameriške naložbe v kitajska podjetja, za katere se sumi povezava s Kitajsko Komunistično partijo.

slikaiPad Pro v letu 2022 z brezžičnim polnjenjem, mini z novo obliko
09.06.2021

Po navedbah industrijskih virov naj bi Applov iPad Pro naslednje generacije imel vgrajeno brezžično polnjenje, posledica tega pa bo steklen zadnji del. Poleg tovrstnega polnjenja naj bi omogočal tudi MagSafe magnetni sistem.

slikaV letu razglašene pandemije so Slovenci med operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije
07.06.2021

V letu 2020, ki ga je zaznamovala pandemija Covid-19, so Slovenke in Slovenci med telekomunikacijskimi operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije, je pokazala neodvisna raziskava Trusted Brand. V raziskavi, ki jo izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, so anketiranci Telekom Slovenije kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko navedli tako v kategoriji mobilnih kot internetnih storitev.

slikaHuawei pripravil ugodnosti za svoje uporabnike
04.06.2021

Huawei je za svoje uporabnike pametnih telefonov in tabličnih računalnikov pripravil posebne ugodnosti. Uporabnikom je namreč do 24. junija na voljo posebna ponudba Huaweievih rezervnih delov – do 30 % popusta na zaslon, do 30 % popusta na zadnji del ohišja in do 30 % popusta na matično ploščo.

članki

HMD Global praznuje eno leto kot novi dom Nokiinih telefonov


01.12.2017
Objavil: Dare Gliha

HMD Global, dom Nokiinih telefonov, danes praznuje svoj prvi rojstni dan. Start up se lahko v 12 mesecih svojega delovanja pohvali z 12 velikimi najavami, vključno s predstavitvami 11 novih aparatov in globalnimi partnerstvi s prepoznavnimi velikani industrije, kot je ZEISS.

V tem hitrem tempu je dom Nokiinih telefonov vodilo in motiviralo navdušenje in hitro rastoča baza oboževalcev. HMD Global je s svojo ambicijo globalne prisotnosti od prvega dne že izdal svoj novi portfelj šestih pametnih telefonov Nokia in petih funkcijskih telefonov na več kot 80 trgih, z aktivacijami v več kot 170 državah, ki ponujajo spletne strani v 48 jezikih in postavljajo trdne temelje za prihodnjo rast.

Hitra rast in obseg

Vstop družbe HMD Global na trg sta zaznamovali vrnitev Nokie 3310, njena predstavitev na Mobile World Congress 2017, ter uvedba njenega prvega pametnega telefona s sistemom Android. Novi portfelj je na sejmu osvojil več kot 20 nagrad in bil razprodan po trgih. Danes so telefoni Nokia v prodaji v več kot 80 državah in v 48 jezikih na 45 lokalnih spletnih mestih. Naprave so že aktivirane v več kot 170 državah.

V prvem letu je HMD Global ustvaril glavna strateška partnerstva z vodilnimi podjetji, med njimi so Nokia, Google, Foxconn in ZEISS. V naslednjem letu si družba prizadeva s temi partnerstvi zagotoviti svojim oboževalcem pomembne inovacije in postaviti nove standarde za tisto, kar lahko pričakujete od pametnega telefona.

Izjemen odziv oboževalcev

Oboževalci Nokie po celem svetu so pokazali neverjetno strast, angažiranost in navdušenje nad novim portfeljem. Prenos v živo Nokie 3310, Nokie 3, Nokie 5 in Nokie 6 na MWC 2017 si je ogledalo več kot milijon ljudi. V preteklem letu so zabeležili več kot 200 milijonov ogledov videoposnetkov in 87 milijonov obiskov spletnih strani. Na Facebooku jih redno spremlja 2,2 milijona sledilcev, ki so interaktivni in glasni.

Florian Seiche, CEO HMD Global, pravi:

»Po čudovitem letu, ki ga imamo za seboj, se najprej zahvaljujem našim oboževalcem za tako neverjeten sprejem. Njihova angažiranost, navdušenje in ljubezen do naših novih telefonov Nokia ter tisto, kar poskušamo doseči, nam je omogočilo uresničiti vse naše napovedi. To resnično dokazuje, kako pomembno je doseči ljudi, graditi skupnosti in poslušati, kaj želijo videti v svojih telefonih. Z napredkom, ki smo ga naredili, in odzivom, ki smo ga prejeli, vem, da govorim za vse, ko rečem, da sem navdušen nad tem, kar leto 2018 prinaša za nas in naše oboževalce.«

Zaveza produktu in dosežki

S celovitim in diferenciranim portfeljem izdelkov, ki je bil predstavljen v zgolj enem letu, se je HMD Global še naprej zavezal, da bo vsem svojim pametnim telefonom ponudil čisti Android. Ostajajo zvesti znameniti oblikovni dediščini telefonov Nokia, vsako napravo oblikujejo tri ključna vodila - tehnologija z namenom, človeški dizajn ter čisti, varen in najnovejši Android.

Dom Nokiinih telefonov je ponosen tudi na to, da lahko svojemu portelju zdaj doda Android OreoTM. Začenši z Nokio 8, je posodobitev danes na voljo v še več državah in čisti Android dopolnjuje s funkcijami, kot sta aplikacija Andorid Instant in Background Limits.

Juho Sarvikas, direktor proizvodov HMD Global:

»Svoje potovanje smo začeli z velikimi pričakovanji oboževalcev in veliko odgovornostjo, da zagotovimo standarde zapuščine telefonov Nokia. Zvesti svojim skandinavskim koreninam smo zasnovali čudovite naprave takšne kakovosti, ki jo pričakujete od dediščine telefonov Nokia. Nismo ubirali bližnjic pri integraciji najnovejše tehnologije, s katero smo izboljšali vsakodnevne življenjske izkušnje. Hkrati smo ponudili inovativne predloge, kot sta Dual-Sight na Nokii 8 in izredna dvodnevna življenjska doba baterije na Nokii 2.«

»Naš prvi pametni telefon Nokia 6 je bil na Kitajskem razprodan v samo 23 sekundah. Pred kratkim sta bila Nokia 8 in Nokia 2 prepoznana kot paradna konja vodilne kakovosti po dostopni ceni. Odzivi in nagrade resnično govorijo zase in izjemno smo hvaležni za navdušeno podporo naših oboževalcev.«

Pekka Rantala, izvršni podpredsednik in direktor marketinga HMD Global:

»Naš porfelj izdelkov je oblikovan in zasnovan na podlagi informacij, kaj želijo naši oboževalci. Zato je toliko bolj pomembno, ko vidimo njihov pozitiven odziv. Skozi vseh 12 mesecev smo prejemali izjemno dober odziv, ki nas je navdihnil za to, kar še prihaja. Na splošno je bilo to vznemirljivo prvo leto in že se veselimo naslednjega leta ter vsega, kar nam to prinaša. Prepričani smo, da bo to naše najboljše doslej.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki