marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei Watch Fit 4 Pro že v slovenskih trgovinah
09.06.2025

V slovenskih trgovinah je že na voljo najnovejša pametna ura Huawei Watch Fit 4 Pro, zadnja izmed pred kratkim predstavljenih novosti. Če se zanjo odločite do konca meseca, prejmete še brezžične slušalke FreeBuds SE 2, zato se vsekakor splača pohiteti.

slikaSamsung začenja beta program za One UI 8
06.06.2025

One UI 8 prihaja, zgodnji dostop pa je zdaj na voljo prek beta programa, ki začenja novo ero programske inteligence s pravim multimodalnim AI-agentom, zasnovanim za različne formate naprav Samsung Galaxy.

slikaSerija HONOR 400: Pametni telefon, ki združuje moč, vzdržljivost in inovacije
04.06.2025

HONOR je predstavil novo serijo pametnih telefonov HONOR 400, ki z izjemno vzdržljivostjo, napredno strojno opremo in umetno inteligenco postavlja nova merila zanesljivosti in zmogljivosti v mobilni industriji. HONOR 400 ni le pametni telefon, temveč partner za vsakodnevne izzive – odporen, zmogljiv in vedno pripravljen.

slikaPrihodki Xiaomija v prvem četrtletju 2025 so dosegli 111,3 milijarde RMB
02.06.2025

Podjetje Xiaomi je objavilo svoje nerevidirane konsolidirane rezultate za tri mesece, ki so se končali 31. marca 2025 (»rezultati za prvo četrtletje 2025«). Xiaomi je drugo zaporedno četrtletje zabeležil prihodke nad 100 milijard RMB, prilagojeni čisti dobiček pa je prvič presegel 10 milijard RMB.

članki

Letošnji hibridni mobilni kongres MWC s kar 120.000 obiskovalci


12.07.2021
Objavil: Dare Gliha

Mobilni kongres MWC, ki zadnja leta poteka v Barceloni, je bil lani prvi izmed večjih, ki je zaradi korona krize še pred uradnim odprtjem zaprl svoja vrata. Tudi za letošnje leto sprva ni kazalo najbolje, vseeno pa je organizatorjem, sicer v poletnem terminu, uspelo pod streho spraviti nekakšno hibridno obliko dogodka.

Pri GSMA so po koncu dogodka razkrili, da je do MWC21 Barcelona 2021 prek virtualnih platform in fizično na Fira Gran Via dostopalo približno 120.000 ljudi, ob tem pa se je 20.000 oseb udeležilo dogodka osebno, torej na lokaciji.

Čeprav je končna številka impresivna, pa vseeno to pomeni, da je sejmišče in konec koncev tudi mesto Barcelona ob tem samevalo. 20.000 ljudi je namreč kar petkrat manj, kot jih ta dogodek obišče v normalnih razmerah, gneča, ki ob tem nastaja, pa je seveda nepopisna. Letošnje slike tistih na lokaciji pa kažejo bolj klavrno podobo obiskanosti.

Če ste se želeli fizično udeležiti dogodka, so ogranizatorji uvedli stroge varnostne zahteve. Poleg pogojev, ki so veljavni za vstop v Španijo so morali obiskovalci opraviti PCR ali test, ter ves čas nositi maske FPP2. Čeprav je bil to en prvih večjih kongresov po lanskoletni odpovedi, pa niti to ni pomagalo k večjemu obisku. Nenazadnje so udeležbo odpovedali tudi nekateri ključni razstavljalci.

Kaj reči o hibridni izkušnji? Ni enaka, še zdaleč ne. Letos sem se žal kongresa udeležil zgolj v virtualni obliki. Tako lahko zapišem, da nič ne more nadomestiti tistega pristnega obiska sejmišča, pogovora z razstavljalci, obisk tiskovnih konferenc ter postaviti kako neprijetno vprašanje vodilnim v podjetju. Vse to odpade pri obisku preko ekrana (tudi kakšna neprijetna vprašanja se ob tem izgubijo). Konec koncev ima določen čar tudi obisk same Barcelone in pri tem občutiti utrip te katalonske prestolnice.

Letošnji dogodek je GSMA nekako spravila pod streho, bolj pa nas lahko veseli, da so potrdili, da se prihodnje leto MWC vrača v "normalne" tirnice, torej v tradicionalni spomladanski termin (28.2.2022 - 3.3.2022). Upamo lahko le, da bo do takrat pandemija toliko pod nadzorom, da za obisk tako Španije kot kongresa ne bo potrebno zopet uvesti letošnjih protokolov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki