marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

članki

Letošnji hibridni mobilni kongres MWC s kar 120.000 obiskovalci


12.07.2021
Objavil: Dare Gliha

Mobilni kongres MWC, ki zadnja leta poteka v Barceloni, je bil lani prvi izmed večjih, ki je zaradi korona krize še pred uradnim odprtjem zaprl svoja vrata. Tudi za letošnje leto sprva ni kazalo najbolje, vseeno pa je organizatorjem, sicer v poletnem terminu, uspelo pod streho spraviti nekakšno hibridno obliko dogodka.

Pri GSMA so po koncu dogodka razkrili, da je do MWC21 Barcelona 2021 prek virtualnih platform in fizično na Fira Gran Via dostopalo približno 120.000 ljudi, ob tem pa se je 20.000 oseb udeležilo dogodka osebno, torej na lokaciji.

Čeprav je končna številka impresivna, pa vseeno to pomeni, da je sejmišče in konec koncev tudi mesto Barcelona ob tem samevalo. 20.000 ljudi je namreč kar petkrat manj, kot jih ta dogodek obišče v normalnih razmerah, gneča, ki ob tem nastaja, pa je seveda nepopisna. Letošnje slike tistih na lokaciji pa kažejo bolj klavrno podobo obiskanosti.

Če ste se želeli fizično udeležiti dogodka, so ogranizatorji uvedli stroge varnostne zahteve. Poleg pogojev, ki so veljavni za vstop v Španijo so morali obiskovalci opraviti PCR ali test, ter ves čas nositi maske FPP2. Čeprav je bil to en prvih večjih kongresov po lanskoletni odpovedi, pa niti to ni pomagalo k večjemu obisku. Nenazadnje so udeležbo odpovedali tudi nekateri ključni razstavljalci.

Kaj reči o hibridni izkušnji? Ni enaka, še zdaleč ne. Letos sem se žal kongresa udeležil zgolj v virtualni obliki. Tako lahko zapišem, da nič ne more nadomestiti tistega pristnega obiska sejmišča, pogovora z razstavljalci, obisk tiskovnih konferenc ter postaviti kako neprijetno vprašanje vodilnim v podjetju. Vse to odpade pri obisku preko ekrana (tudi kakšna neprijetna vprašanja se ob tem izgubijo). Konec koncev ima določen čar tudi obisk same Barcelone in pri tem občutiti utrip te katalonske prestolnice.

Letošnji dogodek je GSMA nekako spravila pod streho, bolj pa nas lahko veseli, da so potrdili, da se prihodnje leto MWC vrača v "normalne" tirnice, torej v tradicionalni spomladanski termin (28.2.2022 - 3.3.2022). Upamo lahko le, da bo do takrat pandemija toliko pod nadzorom, da za obisk tako Španije kot kongresa ne bo potrebno zopet uvesti letošnjih protokolov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki