marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Grožnja kitajskim proizvajalcem mobilnikov


09.01.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Pri mednarodni raziskovalni družbi Analysys International so predvideli, da bo na Kitajskem 30 % manj proizvajalcev mobilnikov do konca leta 2006, predvsem po zaslugi segmentacije in centralizacije kitajskega trga mobilnikov.

Ugotovili so tudi, da je trg mobilnikov rasel in s tem podal analizo in diagnozo zmogljivosti proizvajalcev mobilnih telefonov v tretjem četrtletju. Predkratkim je kitajski trg pokazal tudi znake okrevanja, medtem ko so tržni deleži domačih proizvajalcev dosegli najnižji odstotek do sedaj, 30,18 %. Ta fenomen pa je privabil veliko pozornosti z vseh strani.

Po besedah raziskovalne družbe so s povečanjem konkurence na kitajskem trgu zmanjšali prednosti domačih proizvajalcev, ki so s tem izgubili tržni delež. Vendar je zmanjševanje deleža v glavnem težava nazadovanja namenov GSM mobilnikov, medtem ko so se tržni deleži CDMA mobilnikov povečali za 2,3 %. Podatki kažejo, da se je skupna velikost trga vztrajno povečala na 3,25 % (19,38 milijonov kosov). GSM mobilniki so se prodajali na enakem nivoju kot v prvem četrtletju s 17,75 milijoni kosov, medtem ko so CDMA mobilniki padli na 1,64 milijonov kosov.

"Izboljšanje zmogljivosti domačih proizvajalcev CDMA mobilnikov v glavnem prihaja iz dejstva, da je kitajska telekomunikacijska korporacija (China Unicom) povečala svojo centralizacijsko kupno moč. Ta prevzem prodajne funkcije je pomagal domačim proizvajalcem vložiti shranjene stroške za razvoj in produkcijo. S tem pa so promovirali svojo moč in konkurenčnost njihovih izdelkov. Prilagajanje mobilnikov je pomagalo novim prodajalcem štartati iz enakega mesta kot proizvajalci," je povedal Zhao Yuewang, raziskovalec družbe Analysys International. "Funkcije na novih mobilnikih bodo bolje definirane in s tem gnane po vse večjih marketinških segmentacijah. Proizvajalci bodo postali bolj profesionalni in razčlenjeni. Medtem ko se centralizacija mobilnega trga povečuje, nekateri proizvajalci drugo leto ne bodo več prisotni in s tem bodo novinci zapolnili nekaj praznine. Splošno povedano, 30 % kitajskih proizvajalcev ne bo več na trgu do konca leta 2006."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki