marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

članki

Grožnja kitajskim proizvajalcem mobilnikov


09.01.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Pri mednarodni raziskovalni družbi Analysys International so predvideli, da bo na Kitajskem 30 % manj proizvajalcev mobilnikov do konca leta 2006, predvsem po zaslugi segmentacije in centralizacije kitajskega trga mobilnikov.

Ugotovili so tudi, da je trg mobilnikov rasel in s tem podal analizo in diagnozo zmogljivosti proizvajalcev mobilnih telefonov v tretjem četrtletju. Predkratkim je kitajski trg pokazal tudi znake okrevanja, medtem ko so tržni deleži domačih proizvajalcev dosegli najnižji odstotek do sedaj, 30,18 %. Ta fenomen pa je privabil veliko pozornosti z vseh strani.

Po besedah raziskovalne družbe so s povečanjem konkurence na kitajskem trgu zmanjšali prednosti domačih proizvajalcev, ki so s tem izgubili tržni delež. Vendar je zmanjševanje deleža v glavnem težava nazadovanja namenov GSM mobilnikov, medtem ko so se tržni deleži CDMA mobilnikov povečali za 2,3 %. Podatki kažejo, da se je skupna velikost trga vztrajno povečala na 3,25 % (19,38 milijonov kosov). GSM mobilniki so se prodajali na enakem nivoju kot v prvem četrtletju s 17,75 milijoni kosov, medtem ko so CDMA mobilniki padli na 1,64 milijonov kosov.

"Izboljšanje zmogljivosti domačih proizvajalcev CDMA mobilnikov v glavnem prihaja iz dejstva, da je kitajska telekomunikacijska korporacija (China Unicom) povečala svojo centralizacijsko kupno moč. Ta prevzem prodajne funkcije je pomagal domačim proizvajalcem vložiti shranjene stroške za razvoj in produkcijo. S tem pa so promovirali svojo moč in konkurenčnost njihovih izdelkov. Prilagajanje mobilnikov je pomagalo novim prodajalcem štartati iz enakega mesta kot proizvajalci," je povedal Zhao Yuewang, raziskovalec družbe Analysys International. "Funkcije na novih mobilnikih bodo bolje definirane in s tem gnane po vse večjih marketinških segmentacijah. Proizvajalci bodo postali bolj profesionalni in razčlenjeni. Medtem ko se centralizacija mobilnega trga povečuje, nekateri proizvajalci drugo leto ne bodo več prisotni in s tem bodo novinci zapolnili nekaj praznine. Splošno povedano, 30 % kitajskih proizvajalcev ne bo več na trgu do konca leta 2006."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki