marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Google poroča o 10-odstotni medletni rasti prihodkov


13.02.2023
Objavil: Dare Gliha

Družba Alphabet je objavila poročilo o prihodkih za zadnje četrtletje in poslovno leto 2022 ter poročala o prihodkih v višini 76 milijard dolarjev za obdobje oktober-december 2022 in 283 milijard dolarjev za poslovno leto.

Podatek za zadnje četrtletje je v primerjavi z zadnjim četrtletjem leta 2021 le odstotek višji, medtem ko je podatek o prihodkih v poslovnem letu zabeležil desetodstotni porast. Čisti prihodek/dobiček za zadnje četrtletje leta 2022 (13,6 milijarde dolarjev) se je v primerjavi z zadnjim četrtletjem leta 2021 zmanjšal za 33 %, medtem ko se je letni podatek zmanjšal za 21 %, in sicer s 76 milijard dolarjev leta 2021 na 60 milijard dolarjev leta 2022.

Glavni izvršni direktor podjetja Alphabet Sundar Pichai je komentiral, da je podjetje "na pomembni poti, da trajno preoblikujemo svojo stroškovno strukturo in zgradimo finančno vzdržna dinamična, rastoča podjetja". Pichai je opisal tudi velik zagon na področju oblaka, naročnin na YouTube in naprav Pixel. Glasba in storitev YouTube Premium sta dosegli več kot 80 milijonov naročnikov (vključno s poskusnimi). Spomnimo, Google je pred kratkim odpustil 12.000 zaposlenih, predvsem zaradi stagnirajočih številk rasti.

Če razčlenimo letne prihodke, je Google iz kategorije storitev, ki vključuje iskanje, YouTube, zemljevide, Chrome, Android, Google Play in strojno opremo, ustvaril 67,8 milijarde dolarjev, kar v primerjavi z vrednostmi iz leta 2021 pomeni padec za 1,5 milijarde dolarjev. Prihodki od oglaševanja so se zmanjšali za 2 milijardi dolarjev, medtem ko so se izdatki za raziskave in razvoj v letu 2022 v primerjavi z letom 2021 povečali za 1,5 milijarde dolarjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki