marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Google sporočil, da je bil nakup Fitbita končan


20.01.2021
Objavil: Dare Gliha

Prejšnji teden je velikan Google v sporočilu za javnost sporočil, da je nakup družbe Fitbit vendarle končan. Napoved je objavil Rick Osterloh, višji podpredsednik Googlovih naprav in storitev.

Osterloh v svoji objavi poudarja, da je pri prevzemu podjetja, ki ga je mogoče nositi, "vedno šlo zgolj za naprave in ne podatke". Google se veseli, da bo talente ekipe Fitbit izkoristil za razvoj lastnih nosljivih naprav, podobno kot je to storil pri prevzemu podjetja Nest.

Google se je zavezal, da podatkov o telesni pripravljenosti in zdravstvenem stanju uporabnikov Fitbit ne bo uporabljal za ciljno oglaševanje, te zaveze pa so bile predstavljene v objavi. Poleg tega Google sporoča, da bodo uporabniki Fitbita še naprej imeli možnost, da svoje podatke hranijo na računu Fitbit, ne glede na to, ali jih želijo deliti s tretjimi osebami (na primer Google Fit) ali ne.

Google je še sporočil, da namerava svoje API-je za Android ohraniti odprte za vse razvijalce, ki želijo še naprej izdelovati tovrstne naprave, saj želijo ohraniti konkurenco na trgu nosljivih naprav.

Vseeno pa tudi tu ne bo šlo brez zapletov. Ameriško pravosodno kolesje namreč Googlov nakup Fitbita preiskuje in se želi prepričati, da ta poteza ne bo vplivala na konkurenco in potrošnike v ZDA. Čeprav uradne potrditve vlada ZDA še ni podala, pa pri Googlu menijo, da so z objavo o nakupu ravnali pravilno. Če bo pri tem kakršen koli dvom, pa so tako pri Googlu kot Fitbitu pripravljena upoštevati zahteve.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki