marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Google sporočil, da je bil nakup Fitbita končan


20.01.2021
Objavil: Dare Gliha

Prejšnji teden je velikan Google v sporočilu za javnost sporočil, da je nakup družbe Fitbit vendarle končan. Napoved je objavil Rick Osterloh, višji podpredsednik Googlovih naprav in storitev.

Osterloh v svoji objavi poudarja, da je pri prevzemu podjetja, ki ga je mogoče nositi, "vedno šlo zgolj za naprave in ne podatke". Google se veseli, da bo talente ekipe Fitbit izkoristil za razvoj lastnih nosljivih naprav, podobno kot je to storil pri prevzemu podjetja Nest.

Google se je zavezal, da podatkov o telesni pripravljenosti in zdravstvenem stanju uporabnikov Fitbit ne bo uporabljal za ciljno oglaševanje, te zaveze pa so bile predstavljene v objavi. Poleg tega Google sporoča, da bodo uporabniki Fitbita še naprej imeli možnost, da svoje podatke hranijo na računu Fitbit, ne glede na to, ali jih želijo deliti s tretjimi osebami (na primer Google Fit) ali ne.

Google je še sporočil, da namerava svoje API-je za Android ohraniti odprte za vse razvijalce, ki želijo še naprej izdelovati tovrstne naprave, saj želijo ohraniti konkurenco na trgu nosljivih naprav.

Vseeno pa tudi tu ne bo šlo brez zapletov. Ameriško pravosodno kolesje namreč Googlov nakup Fitbita preiskuje in se želi prepričati, da ta poteza ne bo vplivala na konkurenco in potrošnike v ZDA. Čeprav uradne potrditve vlada ZDA še ni podala, pa pri Googlu menijo, da so z objavo o nakupu ravnali pravilno. Če bo pri tem kakršen koli dvom, pa so tako pri Googlu kot Fitbitu pripravljena upoštevati zahteve.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki