marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Google sporočil, da je bil nakup Fitbita končan


20.01.2021
Objavil: Dare Gliha

Prejšnji teden je velikan Google v sporočilu za javnost sporočil, da je nakup družbe Fitbit vendarle končan. Napoved je objavil Rick Osterloh, višji podpredsednik Googlovih naprav in storitev.

Osterloh v svoji objavi poudarja, da je pri prevzemu podjetja, ki ga je mogoče nositi, "vedno šlo zgolj za naprave in ne podatke". Google se veseli, da bo talente ekipe Fitbit izkoristil za razvoj lastnih nosljivih naprav, podobno kot je to storil pri prevzemu podjetja Nest.

Google se je zavezal, da podatkov o telesni pripravljenosti in zdravstvenem stanju uporabnikov Fitbit ne bo uporabljal za ciljno oglaševanje, te zaveze pa so bile predstavljene v objavi. Poleg tega Google sporoča, da bodo uporabniki Fitbita še naprej imeli možnost, da svoje podatke hranijo na računu Fitbit, ne glede na to, ali jih želijo deliti s tretjimi osebami (na primer Google Fit) ali ne.

Google je še sporočil, da namerava svoje API-je za Android ohraniti odprte za vse razvijalce, ki želijo še naprej izdelovati tovrstne naprave, saj želijo ohraniti konkurenco na trgu nosljivih naprav.

Vseeno pa tudi tu ne bo šlo brez zapletov. Ameriško pravosodno kolesje namreč Googlov nakup Fitbita preiskuje in se želi prepričati, da ta poteza ne bo vplivala na konkurenco in potrošnike v ZDA. Čeprav uradne potrditve vlada ZDA še ni podala, pa pri Googlu menijo, da so z objavo o nakupu ravnali pravilno. Če bo pri tem kakršen koli dvom, pa so tako pri Googlu kot Fitbitu pripravljena upoštevati zahteve.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki