marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

članki

Google izvedel študijo o vedenju slovenskih uporabnikov interneta


30.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Google je pri podjetju KANTAR TNS naročil študijo, ki poleg pregleda vedenja uporabnikov interneta iz 63 držav podaja tudi pregled vedenja slovenskih uporabnikov starejših od 16 let. Študija ugotavlja, katere spletne storitve uporabljamo Slovenci ter kako pogosto in prek katerih naprav dostopamo do interneta.

Izsledki študije so predstavljeni kot spletno analitično orodje Consumer Barometer.

“Iz študije je razvidno, da smo priča novi vrsti uporabnika, imenovanega ‘onliner’. Študija preučuje spremembe v ekosistemu naprav in nedavne preobrate v video vedenju, hkrati pa ugotavlja, kaj prinaša prihodnost na področju potrošniške tehnologije. Nadaljuje se rast uporabe mobilnih naprav, kar vpliva na to, kako ljudje komuniciramo in delujemo na digitalnem področju. Sedaj je pravi čas, da podjetja raziščejo, kako izkoristiti te nove priložnosti za podporo potrošnikom in doseganje poslovnih ciljev,” je izpostavil Joško Mrndže, regionalni direktor za Adriatik regijo.

Raziskava je pokazala, da 78 % Slovencev redno uporablja internet za osebne namene. Za primerjavo, na globalni ravni je ta delež 82 %. Najbolj aktivni uporabniki so stari 25-34 let in 35-44 let (19 % in 23 %). V nasprotju s predpostavko, da je med mladimi več uporabnikov interneta, je uporaba precej enotno razdeljena po vseh starostnih skupinah.

Slovenci imamo v povprečju internetno povezavo na 2,8 napravah (v primerjavi z 2,4 napravami v letu 2016). Hkrati ima slovenski uporabnik, star 16-44 let, dve ali več naprav z dostopom do omrežja.

Slovenci uporabljamo vedno več naprav, ki omogočajo dostop do interneta - 70 % Slovencev uporablja pametne telefone (63 % v letu 2016), 77 % prenosne računalnike in 57 % pametne televizije. Slovenci poleg tega uporabljamo tudi mini prenosne računalnike, prenosnike Chromebook, e-knjige in pametne ure za dostop do interneta.

Vedno več Slovencev izbere pametni telefon za uporabo interneta. V letu 2017 je 24 % uporabnikov v enaki meri uporabljalo pametni telefon in računalnik/tablico za dostop do omrežja, za 24 % vprašanih pa je pametni telefon prva izbira za uporabo interneta.

Obnašanje Slovencev na internetu sovpada s svetovnimi trendi. Slovenski uporabniki uporabljamo internet za iskanje informacij (81 %), zabavo (66 %), opravljanje dela (55 %), dostopanje do vsebin (21 %) in pomoč drugim pri uporabi interneta (35 %).

Slovenci vsaj enkrat mesečno na internetu iščemo informacije o blagu in storitvah (81 % uporabnikov), uporabljamo zemljevide za določitev lokacije ali iskanje poti (82 % uporabnikov) in spletno nakupovanje (55 % uporabnikov). Najbolj pogoste dejavnosti so: uporaba iskalnikov (97 %), preverjanje elektronske pošte (95 %) in ogled videoposnetkov (89 %).

Med študijo Connected Consumer Study, ki jo je izvedlo podjetje KANTAR TNS, so bili opravljeni intervjuji z intervjuvanci iz 63 držav. V Sloveniji je bila raziskava izvedena med 1. aprilom in 30. junijem 2017 z osebnimi intervjuji na vzorcu 1000 ljudi, starih več kot 16 let.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki