marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHMD Global je Alaina Lejeuneja imenoval za globalnega vodjo operative
14.08.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je Alaina Lejeuneja imenoval za globalnega vodjo operative. Lejeune ima več kot 25 let izkušenj na področju telekomunikacij, v podjetju OneWeb pa je do zdaj delal kot poseben svetovalec, osredotočen na operativno strategijo. Alain bo odgovoren za nadzor nad vso operativo za HMD Global, vodil in upravljal pa bo inženirsko ter dobavno verigo v podjetju.

slikaApple iPhone 12 z magnetnim priklopom brezžičnega polnjenja?
12.08.2020

Apple že v nekaj generacij iPhonov vgrajuje brezžično polnjenje, najnovejša generacija pa naj bi po nekaterih poročanjih dobila še dodatek, ki bo izboljšal uporabniško izkušnjo pri btovrstnem polnjenju.

slikaEkosistem HMS dosegel nov mejnik
10.08.2020

Huawei je predstavil napredek glede ekosistema mobilnih storitev HMS in trgovine z aplikacijami AppGallery. Ekosistem HMS je osegel že 700 milijonov uporabnikov Huaweievih naprav s celega sveta (32 % več kot v enakem obdobju lani), število registriranih razvijalcev pa se je povzpelo na 1,6 milijona (76 % medletna rast). Razvijalci so funkcionalnosti HMS Core integrirali že v več kot 81.000 aplikacij.

slikaHuawei je odprt za pogovore z Vlado Republike Slovenije o varnostnih vprašanjih 5G
07.08.2020

Kitajski Huawei sporoča, da je pripravljen na pogovore z Vlado Republike Slovenije in njihovimi strokovnjaki o varnostnih vprašanjih 5G tehnologije. Huawei slovenski vladi ponuja tudi podpis »no-spy agreement«.

slikaNa Sony Xperio 1 II prihaja podpora za RAW
05.08.2020

Sony je Xperio 1 II najavil kot mobilnik z vrhunsko kamero, v katerega je vgradil Photo Pro način. Le-ta omogoča prilagoditev kar nekaj fotografskih funkcij, žal pa pa ni podpiral RAW posnetkov. To pomanjkljivost pri Sonyu odpravljajo z julijsko nadgradnjo 58.0.A.3.88.

članki

Google izvedel študijo o vedenju slovenskih uporabnikov interneta


30.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Google je pri podjetju KANTAR TNS naročil študijo, ki poleg pregleda vedenja uporabnikov interneta iz 63 držav podaja tudi pregled vedenja slovenskih uporabnikov starejših od 16 let. Študija ugotavlja, katere spletne storitve uporabljamo Slovenci ter kako pogosto in prek katerih naprav dostopamo do interneta.

Izsledki študije so predstavljeni kot spletno analitično orodje Consumer Barometer.

“Iz študije je razvidno, da smo priča novi vrsti uporabnika, imenovanega ‘onliner’. Študija preučuje spremembe v ekosistemu naprav in nedavne preobrate v video vedenju, hkrati pa ugotavlja, kaj prinaša prihodnost na področju potrošniške tehnologije. Nadaljuje se rast uporabe mobilnih naprav, kar vpliva na to, kako ljudje komuniciramo in delujemo na digitalnem področju. Sedaj je pravi čas, da podjetja raziščejo, kako izkoristiti te nove priložnosti za podporo potrošnikom in doseganje poslovnih ciljev,” je izpostavil Joško Mrndže, regionalni direktor za Adriatik regijo.

Raziskava je pokazala, da 78 % Slovencev redno uporablja internet za osebne namene. Za primerjavo, na globalni ravni je ta delež 82 %. Najbolj aktivni uporabniki so stari 25-34 let in 35-44 let (19 % in 23 %). V nasprotju s predpostavko, da je med mladimi več uporabnikov interneta, je uporaba precej enotno razdeljena po vseh starostnih skupinah.

Slovenci imamo v povprečju internetno povezavo na 2,8 napravah (v primerjavi z 2,4 napravami v letu 2016). Hkrati ima slovenski uporabnik, star 16-44 let, dve ali več naprav z dostopom do omrežja.

Slovenci uporabljamo vedno več naprav, ki omogočajo dostop do interneta - 70 % Slovencev uporablja pametne telefone (63 % v letu 2016), 77 % prenosne računalnike in 57 % pametne televizije. Slovenci poleg tega uporabljamo tudi mini prenosne računalnike, prenosnike Chromebook, e-knjige in pametne ure za dostop do interneta.

Vedno več Slovencev izbere pametni telefon za uporabo interneta. V letu 2017 je 24 % uporabnikov v enaki meri uporabljalo pametni telefon in računalnik/tablico za dostop do omrežja, za 24 % vprašanih pa je pametni telefon prva izbira za uporabo interneta.

Obnašanje Slovencev na internetu sovpada s svetovnimi trendi. Slovenski uporabniki uporabljamo internet za iskanje informacij (81 %), zabavo (66 %), opravljanje dela (55 %), dostopanje do vsebin (21 %) in pomoč drugim pri uporabi interneta (35 %).

Slovenci vsaj enkrat mesečno na internetu iščemo informacije o blagu in storitvah (81 % uporabnikov), uporabljamo zemljevide za določitev lokacije ali iskanje poti (82 % uporabnikov) in spletno nakupovanje (55 % uporabnikov). Najbolj pogoste dejavnosti so: uporaba iskalnikov (97 %), preverjanje elektronske pošte (95 %) in ogled videoposnetkov (89 %).

Med študijo Connected Consumer Study, ki jo je izvedlo podjetje KANTAR TNS, so bili opravljeni intervjuji z intervjuvanci iz 63 držav. V Sloveniji je bila raziskava izvedena med 1. aprilom in 30. junijem 2017 z osebnimi intervjuji na vzorcu 1000 ljudi, starih več kot 16 let.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki