marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

članki

Google z oglasnimi besedami


27.11.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Po prvih beta testih v ZDA, Angliji, na Japonskem in v Nemčiji bo sedaj Google ponudil njihove oglasne besede še v osmih državah. Naročniki oglasnih besed izdelajo oglas in izberejo ključne besede, ki jih povezujejo na njihovo spletno stran.

Med iskanjem ključnih besed po Googlu, se bodo uporabnikom prikazali oglasi osnovani po vsoti ponudbe. Oglaševanje se prikaže v dveh formatih. Prvi je povezava neposredno na njihovo mobilno spletno stran, drugi pa je oglas s katerim lahko uporabnim s klikom pokliče določenega oglaševalca. V ZDA ponuja google oglaševalcem izbiro specifičnih mobilnih operaterjev. Tako se bodo naprimer oglasi prikazali samo pri naročnikih operaterja Cingular. Oglasne besede pa so sedaj na voljo tudi v sledečih državah: ZDA, Anglija, Japonska, Nemčija, Francija, Italija, Nizozemska, Španija, Kitajska, Irska, Indija in Avstralija.

Počivali pa niso tudi pri Microsoftu in družbi Ingenio. Slednja je tako objavila dogovor z Microsoftom, kjer bo njihova funkcija "plačaj za klic"prikazana skupaj z Windows Live Search iskalnikom za mobilne naprave. Tako se bodo mobilnim uporabnikom med iskanjem informacij o recimo restavracijah, hotelih in potovalnih agencijah prikazale Ingenijevi oglasi.

Bodo uporabniki sprejeli mobilne oglase? Eno izmed poročil je pokazalo, da uporabniki veliko bolje sprejemajo koristne oglase. Poročilo je še pokazalo, da je ciljno mobilno oglaševanje 50 odstotkov bolj sprejemljivo, kot neciljno oglaševanje. 78 odstotkov vprašanih je še povedalo, da bi z veseljem sprejemali oglase, ki so podrejeni njihovim potrebam.

Slika je povzeta s strani http://www.slashphone.com

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki