marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Google seli oglaševanje na mobilnike


05.05.2008
Objavil: Dare Gliha

Google je objavil novico, da bo pričel s širjenjem svojega oglasnega poslovanja na druge platforme in bo tako pričel z razpošiljanjem zaslonskega oglašanja na mobilnih telefonih.

Po navedbah družbe bodo Google slikovni oglasi prikazani na zaslonu mobilnika ob brskanju po spletnih straneh, ko se bo na zaslonu prikazala ustrezna ključna beseda. Oglas bo podoben standardnemu oglasu, ki ga že poznamo iz osebnih računalnikov, vendar bo njegova velikost prilagojena zaslonu mobilnika.

Za oglaševalce je pomembno, da imajo dobro statistiko na klik. Za oglaševalce pomeni mobilno oglaševanje dodatno prednost, samo oglaševanje pa tudi ni preveč agresivno, saj se bo prikazoval le en oglas na spletno stran. Oglaševalci se lahko tudi odločijo, ali bodo oglaševali s tekstovnim, slikovnim ali kombiniranim oglasom, Google pa bo samodejno izbral oglas, ki se bo na dotični strani obnesel najbolje.

Mobilni prostor je naslednja meja za Google, pa tudi za ostale oglaševalce. Ker pa je ta prostor do sedaj precej neizkoriščen, si Google očitno želi odrezati kar največji kos pogače.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki