marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

Google seli oglaševanje na mobilnike


05.05.2008
Objavil: Dare Gliha

Google je objavil novico, da bo pričel s širjenjem svojega oglasnega poslovanja na druge platforme in bo tako pričel z razpošiljanjem zaslonskega oglašanja na mobilnih telefonih.

Po navedbah družbe bodo Google slikovni oglasi prikazani na zaslonu mobilnika ob brskanju po spletnih straneh, ko se bo na zaslonu prikazala ustrezna ključna beseda. Oglas bo podoben standardnemu oglasu, ki ga že poznamo iz osebnih računalnikov, vendar bo njegova velikost prilagojena zaslonu mobilnika.

Za oglaševalce je pomembno, da imajo dobro statistiko na klik. Za oglaševalce pomeni mobilno oglaševanje dodatno prednost, samo oglaševanje pa tudi ni preveč agresivno, saj se bo prikazoval le en oglas na spletno stran. Oglaševalci se lahko tudi odločijo, ali bodo oglaševali s tekstovnim, slikovnim ali kombiniranim oglasom, Google pa bo samodejno izbral oglas, ki se bo na dotični strani obnesel najbolje.

Mobilni prostor je naslednja meja za Google, pa tudi za ostale oglaševalce. Ker pa je ta prostor do sedaj precej neizkoriščen, si Google očitno želi odrezati kar največji kos pogače.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki