marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOppo na konferenci Google Cloud Next 2025 napoveduje pobudo Agentic AI
24.04.2025

Google je nedavno v Las Vegasu gostil tridnevno konferenco Google Cloud Next 2025, na kateri je Oppo napovedal svojo pobudo Agentic AI Initiative in spregovoril o svoji strategiji, da bo z lastnim razvojem in sodelovanjem z Googlom postal vodilni na področju izkušenj z umetno inteligenco.

slikaHuawei je domnevno prodal že več kot 400.000 mobilnikov Mate XT
22.04.2025

Huaweijev Mate XT je prvi in doslej edini zložljivi pametni telefon z mehanizmom trikratnega prepogibanja, ki je bil septembra predstavljen na Kitajskem. Je vse prej kot poceni - pravzaprav je zelo, zelo drag.

slikaHONOR in Google Cloud krepita partnerstvo za novo dobo inteligentnih naprav
18.04.2025

HONOR je na dogodku Google Cloud Next 2025 predstavilo nove mejnike v sodelovanju z družbo Google Cloud, ki spreminjajo uporabniško izkušnjo s pametnimi napravami. Eric Fang, višji direktor produktnega načrtovanja pri HONOR-ju, je poudaril strateško partnerstvo, ki se z najnovejšimi jezikovnimi modeli (LLM) Gemini pomika v novo obdobje.

slikaSamsung znova toži BOE
16.04.2025

Samsung in BOE sta dva izmed največjih proizvajalcev zaslonov in sta se že več kot nekajkrat znašla na sodišču. Zadnji spor se je odvijal zaradi patenta pred ameriško komisijo za mednarodno trgovino, Samsung pa je prejšnji mesec v sporu uradno zmagal. Zdaj korejski tehnološki velikan ponovno išče pravico, vendar tokrat zaradi domnevno ukradenih poslovnih skrivnosti.

članki

Glavne praznične prodajne uspešnice


17.12.2015
Objavil: Thomas Bergant

Slovenski potrošniki bodo za praznične nakupe zabavne elektronike porabili povprečno okoli 140 evrov. V priljubljeni kategoriji računalnikov, TV-sprejemnikov in telefonov pa bodo porabili tudi do 500 evrov, kaže anketa med največjimi slovenskimi prodajalci elektronike Big Bang, EnaA.com in Mimovrste.

V primerjavi z lanskim letom se poraba letos ne bo bistveno povečala. »Med darili, vrednimi več kot 200 evrov, prevladujejo TV-sprejemniki, tablični računalniki, igralne konzole in prenosniki. Nekateri kupci se odločijo tudi za kombinirane prenosnike, pri katerih je mogoče odstraniti zaslon in jih spremeniti v tablice. Nova uspešnica bodo zagotovo tudi nosljive naprave. V kategoriji do 200 evrov pa so najbolj priljubljeni mali gospodinjski aparati in aparati za osebno nego. Zastopana bo tudi dodatna oprema za računalnike, kot so tipkovnice, slušalke in računalniške igre same,« je povedal Pavel Svoboda, Intelov predstavnik za odnose z javnostmi v Srednji in Vzhodni Evropi.

»Ženske najbolj pogosto prejmejo male gospodinjske aparate in aparate za osebno nego,« je povedal Tilen Kosmač iz podjetja Mimovrste. »Moški v času obdarovanja prejemajo TV-sprejemnike, prenosnike, računalniško opremo, pametne telefone in izdelke za šport,« je pojasnila Tanja Kranjc iz podjetja Big Bang. »Najstniki lahko med darili pričakujejo tablične računalnike, prenosnike, pametne telefone, različne računalniške dodatke ali palice za selfije,« je povedala Monika Šimec iz podjetja EnaA.com. Vsi trije prodajalci elektronike pa se strinjajo, da pri darilih za otroke prednjačijo izdelki, kot so pametni telefoni, tablični računalniki in igralne konzole.

Pomanjkanje idej in navdiha za božična darila
Evropejce pri izbiri pravega darila najbolj ovira pomanjkanje idej, manj pa se pritožujejo glede pomanjkanja denarja. »Večina (55 %) se strinja, da je najtežja stvar pri božičnem nakupovanju prav izbira pravega darila. Pomanjkanje zamisli je tako bistveno bolj pogosta težava kot pomanjkanje denarja (37 %) ali pomanjkanje časa (8 %). Božični čas zna biti precej obremenjujoč za družinski proračun, vendar glede na raziskavo večina Evropejcev za darila zapravlja bolj skrbno. Tako ni presenetljivo, da si 71 odstotkov vprašanih določi najvišji proračun za nakup daril. Kljub dobrim nameram pa tretjina (31 %) še vedno porabi več sredstev, kot so sprva načrtovali,« je dejal Pavel Svoboda iz podjetja Intel, ki je lani naročilo raziskavo o božičnih nakupovalnih navadah Evropejcev. Raziskava je bila izvedena med 10.042 posamezniki iz 10 evropskih držav (Češka, Francija, Nemčija, Italija, Nizozemska, Poljska, Rusija, Španija, Švedska in Združeno kraljestvo).

Nakupovalna mrzlica doseže vrhunec v tretjem tednu decembra
Praznični nakupi so v polnem zamahu, so potrdili prodajalci. Kupci začnejo praznična darila kupovati že konec oktobra, vendar sedaj število nakupov narašča vsak dan, tako da nakupovanje doseže vrhunec v tretjem tednu decembra.

Po podatkih Intelove raziskave 12 odstotkov Evropejcev božične nakupe opravlja skozi celo leto in tako prihranijo denar ter se izognejo gneči v trgovinah. Če glavnino božičnih nakupov opravite decembra, pa sodite v večino (62 %), ki z nakupi počaka do prazničnega meseca. Na ta način občutimo praznično vzdušje in najdemo navdih za nakup daril. Tudi zaradi spletnega naročanja je božično nakupovanje lahko veliko lažje. Glede na Intelovo raziskavo bo tretjina (35 %) nakupov božičnih daril opravljena prek spleta, 60 odstotkov pa v trgovinah.

Letošnje uspešnice po izkušnjah slovenskih prodajalcev elektronike

ZA MOŠKE: Moški si želijo zmogljive računalnike, TV-sprejemnike in športno opremo. Za darila bodo najverjetneje prejeli pametne in športne ure, elektronske brivnike, električno orodje in fotografsko opremo.

ZA ŽENSKE: Ženske bodo najverjetneje obdarjene z malimi gospodinjskimi aparati in aparati za osebno nego. Prejele pa bodo tudi pametne telefone in zapestnice za beleženje športne aktivnosti. Darila zanje bodo še vedno vključevala tudi kozmetične izdelke, še posebej parfume.

ZA OTROKE: Otroci bodo pod jelko našli tablične računalnike, mobilne telefone, igralne konzole in igre ter igrače na daljinsko upravljanje.

ZA NAJSTNIKE: Najstniki se lahko veselijo prenosnikov, tabličnih računalnikov, pametnih telefonov, zvočnih postaj, palic za selfije, slušalk, zvočnikov, mišk za igre ali športnih kamer.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki