marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Glasbeni mobilnik ima že skoraj vsak deseti uporabnik


16.01.2007
Objavil: Dare Gliha

Zadnje poročilo družbe Telephia je razkrilo, da ima v ZDA že 23,5 milijona uporabnikov mobilnik z vgrajenim predvajalnikom glasbe. To število se je povečalo za petkrat glede na leto 2005 in za skoraj 20 odstotkov glede na tretje četrtletje leta 2006.

Velika večina uporabnikov si je glasbo naložila preko računalnika, le majhen odstotek pa preko ponudnikov mobilne glasbe. V tretjem četrtletju 2006 se je za take vrsto pretoka odločilo le okoli 8,5 odstotka uporabnikov. "Za prenos glasbe preko OTA (music over the air) je še zelo zgodaj, ravno tako pa ponudniki ponavadi pretiravajo s cenami," je dejal Kevin Burden, predstavnik mobilnega oddelka Telephie. Lani so za oglaševanje OTA ponudniki porabili 234,3 milijona ameriških dolarjev, kar znaša kar 6,7 odstotka celotnega denarja namenjenega oglaševanju.

Mobilniki z vgrajenim predvajalnikom glasbe so na ameriškem trgu prisotni že več kot dve leti, do sedaj pa so se znatno povečale predvsem njihove pomnilniške kapacitete, kompatibilnost ter kvaliteta zvoka. Skoraj vsi večji proizvajalci imajo v svojem prodajnem programu take mobilnike. Najbolj oglaševan je bil LG Chocolate (VX8500), med uporabniki pa so priljubljeni še Motorola RAZR V3m in V3i, Motorola E815, LG VX8100 in Sony Ericsso Z525.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki