marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

Motorola zgubila voditelja in idejnega vodjo


26.11.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Motorola je objavila vest o nenadni smrti Geoffreya Frosta, izvršnega predsednika in glavnega nadzornika prodaje pri Motoroli.

Geoffrey se je pridružil Motoroli leta 1999. Veliko je prispeval pri določanju Motoroline glavne naloge. Njegova zapuščina je znova okrepljena globalna znamka – znamka, ki je bil ponovno odkrila svoje korenine in postala zopet "kul".

"To je zelo žalosten dan za vse nas. Naše misli in molitve so pri Geoffrejevi družini," je povedal predsednik, Ed Zander. "Geoffrey je bil zelo inovativen in karizmatičen voditelj in ljubitelji Motorol po celem svetu so se zanašali nanj in mu zaupali kot svojemu prijatelju. Motorola in prodajna skupnost so pri tem izgubili kreativnega genija."

Priznanje njegovih dosežkov pa predstavalja naziv prodajalec leta 2005 revije Brand Week in oglaševalcev Ad Age. Pod vodstom Geoffreyja je Motorola prejela množico nagrad, vključno z "Effie" nagrado v letu 2000 za reklamno uspešnost.

Preden se je pridružil Motoroli, je bil Geoffrey globalni direktor oglaševanja in komunikacij za znamko Nike, kjer je nadziral strategijo znamke, oglaševanja, direktne prodaje in Nike.com. Največje dosežke službovanja pri izdelovalcu športne opreme je dosegel s kampanjami, kot so: Michael Jordan "Frozen Moment", Tiger Woods "Hello World" in "I am Tiger Woods".

Motorolino globalno marketinško organizacijo bo začasno vodil George Neill, predsednik marketinga.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki