marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Wallet izboljšuje povezljivost vozil z integracijo digitalnega ključa Porsche
26.12.2025

Samsung je objavil, da Samsung Wallet zdaj podpira dostop z digitalnim ključem za izbrane modele Porsche, in sicer najprej za Porsche Macan (MY26), prihodnje leto pa tudi za druge modele, vključno z Cayenne Electric. V okviru poenostavljene vozne izkušnje lahko uporabniki svoje vozilo Porsche zaklenejo, odklenejo in zaženejo kar s kompatibilnim pametnim telefonom Samsung Galaxy.

slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

članki

Motorola zgubila voditelja in idejnega vodjo


26.11.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Motorola je objavila vest o nenadni smrti Geoffreya Frosta, izvršnega predsednika in glavnega nadzornika prodaje pri Motoroli.

Geoffrey se je pridružil Motoroli leta 1999. Veliko je prispeval pri določanju Motoroline glavne naloge. Njegova zapuščina je znova okrepljena globalna znamka – znamka, ki je bil ponovno odkrila svoje korenine in postala zopet "kul".

"To je zelo žalosten dan za vse nas. Naše misli in molitve so pri Geoffrejevi družini," je povedal predsednik, Ed Zander. "Geoffrey je bil zelo inovativen in karizmatičen voditelj in ljubitelji Motorol po celem svetu so se zanašali nanj in mu zaupali kot svojemu prijatelju. Motorola in prodajna skupnost so pri tem izgubili kreativnega genija."

Priznanje njegovih dosežkov pa predstavalja naziv prodajalec leta 2005 revije Brand Week in oglaševalcev Ad Age. Pod vodstom Geoffreyja je Motorola prejela množico nagrad, vključno z "Effie" nagrado v letu 2000 za reklamno uspešnost.

Preden se je pridružil Motoroli, je bil Geoffrey globalni direktor oglaševanja in komunikacij za znamko Nike, kjer je nadziral strategijo znamke, oglaševanja, direktne prodaje in Nike.com. Največje dosežke službovanja pri izdelovalcu športne opreme je dosegel s kampanjami, kot so: Michael Jordan "Frozen Moment", Tiger Woods "Hello World" in "I am Tiger Woods".

Motorolino globalno marketinško organizacijo bo začasno vodil George Neill, predsednik marketinga.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki