marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Garmin je vodilni v svetu cestnih GPS navigatorjev


23.03.2008
Objavil: Dare Gliha

Garmin je oznanil, da je vodilni v svetu pri prodaji prenosnih cestnih GPS navigatorjev, saj je prodal več osebnih navigacijskih naprav v letu 2007 kot katerikoli drug proizvajalec. Podatke raziskave je omogočilo podjetje Canalys, ki je vodilno neodvisno podjetje za raziskavo tehnološkega trga.

“Te številke potrjujejo naše združeno težko delo in obvezo do inovacij, vrednosti in zadovoljnih kupcev,” pravi Clive Taylor, marketing manager.

Garminova tržna prostranost je drugi večji razlog, da je Garmin vodilni v svetovnem merilu GPS navigacije, saj je od leta 1989 proizvedel 31 milijonov GPS naprav. Garmin je oznanil 3.18 milijard dolarjev prihodka v letu 2007, kar pomeni 79% rast v primerjavi z letom 2006. Na področju cestnih navigatorjev so zabeležili 115%, v navtiki 22% in v segmentu „outdoor” 19% rast. Trije neavtomobilski segmetni tvorijo več kot četrtino Garminovega celotnega prihodka v letu 2007.

“Garmin je dosegel prvo mesto na področju cestne navigacije v letu 2007 z dobrimi poslovnimi rezultati v Evropi, z več kot dvojnimi pošiljkami v primerjavi z letom 2006 in rastjo tržnega deleža, medtem ko je ostal vodilni na izredno naraščajočem ameriškem trgu. Ameriški trg je v svetovnem merilu v letu 2007 predstavljal 34.7%. Garmin je imel zavidanja vreden 47% delež v Ameriki v letu 2007, kjer se je trg početveril” pravi Chris Jones, Canalys podpredsednik in vodilni analitik.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki