marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Brezplačni SMS-servis v Veliki Britaniji


07.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Pri SMS marketinški družbi TxtLocal.com so najavili mejnik novih storitev "žepnega marketinga" za vsa britanska podjetja – velika ali majhna.

Katerokoli podjetje, lokalni poslovneži ali razne skupnosti lahko pridobijo popolnoma brezplačne telefonske številke s ključno besedo za objavo, ki jim bo omogočila povečanje zbirke naslovov potrošnikov, ki so željni novic in promocij. Potrošnike pa lahko kasneje kontaktirajo s preprostim kratkim sporočilom za samo 5,5 penija.

TxtLocal omogoča podjetjem pošiljanje kratkih sporočil njihovim strankam za "drobiž", glede na druge marketinške prijeme. "Ponujamo unikatno, visoko efektivno in zelo poceni storitev za stik s potrošnikom – večina naših uporabnikov poroča o 40 % odzivu na promocije in 200 % povečanje prodaje. TxtLocal je učinkovit predvsem zato, ker svoje oglaševanje nasloviš neposredno na stranko, ki je to zahtevala," je povedal direktor TxtLocala Alastair Shortland. "SMS sporočila so postala zelo pomembna poslovna komunikacija in orodja za promocijo za veliko podjetij v Veliki Britaniji. TxtLocal ponuja vsem britanskim podjetjim možnost hitrega in poceni SMS-marketinga."

Tim Cooper, direktor nočnega kluba Essex: "TxtLocal storitve uporabljamo za pošiljanje sporočil neposredno strankam. Naša cilj je promocija ob 16.00 uri ob petkih s sporočilom: "Pokažite to sporočilo na vratih diskoteke, in dobite za 2 funta cenejšo vstopnino". Večino tednov imamo nekje 40 % odzivnosti. Veliko cenejše, učinkovitejše in neposredno kot pošiljanje klasičnih pisem."

Glavne značilnosti storitve TxtLocal:
- Pošiljanje SMS sporočil neposredno potrošnikom s kateregakoli osebnega računalnika z internet povezavo. Takoj ali po urniku, do 1 leta vnaprej.
- Vsi računi in mobilne številke so brezplačne. Lahko so objavljene kjerkoli.
- Vsi novi uporabniki prejmejo 10 brezplačnih SMS sporočil za testiranjega svojega računa. Dodatna sporočila stanejo po 5,5 penija.
- Uvoz imenika v TxtLocal s kateregakoli obstoječega seznama.
- Hranjenje imenika v zbirki podatkov TxtLocal za preprostejši dostop.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki