marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Foreach Solution in Say Goodbye zmagovalci letošnjega tekmovanja Imagine Cup


15.04.2015
Objavil: Dare Gliha

V KIBLI v Mariboru se je zaključil lokalni izbor največjega svetovnega študentskega tekmovanja Imagine Cup. Organizatorji so razglasili dve zmagovalni ekipi glavnih kategorij, ki se bosta preko regionalnega polfinala potegovali za uvrstitev na svetovni finale elitnega tekmovanja, ki bo julija v Seattlu, ZDA. Strokovno komisijo so najbolj prepričale rešitve ekip Foreach solution in Say Goodbye.

Dve kategoriji, dve zmagovalni ekipi

V kategoriji ”Inovacije” je zmagala ekipa Foreach Solution, katere rešitev se imenuje LAMA – Location Aware Mobile Advertising, geolokacijsko oglaševanje. Cilj slednje je izboljšati obveščanje o izdelkih določenega trgovca med potencialnimi kupci na področju celotnega nakupovalnega centra in ne samo ene trgovine. Na Imagine cup so se prijavili, ker lahko dobijo dodatne reference, hkrati pa je to lahko velika odskočna deska, ki omogoča tudi prepoznavnost: »Najbolj se učimo na področjih, ki niso tehnična, torej marketing in trženje, promocija ter prodaja.« Člani ekip so: Mitja Galun, UM FERI, Niko Kovačič, UM FERI, Klemen Javšovec, UM FERI, njihov mentor pa je bil Zedin Salkanović, Adora-med d. o. o.

V kategoriji ”Družbena odgovornost” je zmagala ekipa Say Goodbye z mobilno aplikacijo, ki omogoča obveščanje ljudi o uporabnikovi smrti, z možnostjo razširitve na ciljne skupine – kot so npr. ekstremni športniki. Na Imagine cup so se prijavili, ker je to najprestižnejše Microsoftovo tekmovanje, ki ima med študenti največ pozornosti in tudi med mediji. Dodajajo, da je tekmovanje lahko najkrajša možna pot do zastavljenega cilja, ki ga želijo doseči z aplikacijo: »Mi bomo našo idejo realizirali v vsakem primeru in bomo stali za tem, ne bo pa škodilo, če gremo v ZDA (smeh).« Članice ekipe so Tanja Štular, UPR FAMNIT, Tamara Lah, UPR Turistica in Anja Rudež, UPR FAMNIT, mentoriral pa jih je Andrej Brodnik, UPR FAMNIT.

V Seattle preko regionalnega polfinala

»Zmagovalci bodo uvrščeni v regionalni spletni polfinale, ki predstavlja novost letošnjega tekmovanja. Izmed svetovne elite, bo mednarodno komisija preko spletnega ocenjevanja v mesecu maju izbrala tiste, ki se bodo v juliju udeležili svetovnega finala v Microsoftovem ”rojstnem” mestu Seattle, ZDA. Držimo pesti za naši ekipi,« je po zaključku povedal Urban Lapajne, organizacijski vodja Imagine Cup Slovenija.

David Vidmar, vodja razvoja aplikativnih rešitev pri slovenskem Microsoftu, je letošnje zmagovalce slovenskega finala pospremil z besedami: ”Čeprav je do uvrstitve na svetovnem finalu treba preplezati še eno steno, bi letošnjim slovenskim zmagovalcem čestital za dosedanji dosežek in jim svetoval, naj vztrajajo in trdo delajo do konca. Namreč, dobra ideja je začetek, a kar resnično šteje, sta realizacija le-te in splavitev na trg. Navsezadnje je Imagine Cup le vmesna točka pred zagonom podjetja in njegovih pozitivnih bilanc. Slovenske ekipe so v zadnjih letih dokazale, da sodi slovensko znanje v sam svetovni vrh in ne vidim razloga, zakaj tudi letos ne bi bilo tako.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki