marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Facebook in Nokia sodelujeta pri izboljševanju povezljivosti na poti


28.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Facebook in Nokia sta skupaj predstavila novost, inovativno vgrajeno tipko za neposredno dostopanje do družbenega omrežja Facebook na novi napravi Nokia Asha 205. Nokia Asha 205 je prvi telefon Nokia z namensko tipko Facebook, ki je ustvarjena za uporabnike z željo po hitrem dostopanju do priljubljenih možnosti družbenega omrežja Facebook.

»Ljudje po vsem svetu uporabljajo storitev Facebook Mobile za povezovanje in deljenje vsebin s svojimi prijatelji,« je dejal Javier Olivan, vodja za področji rasti in vključevanja ter mobilno področje pri Facebooku. »Osredotočamo se na ponujanje najboljše možne izkušnje uporabe Facebooka kar največ ljudem. Partnerstvo z Nokio tako popolnoma dopolnjuje našo strategijo ponujanja bogate uporabniške izkušnje pri povezovanju s prijatelji ljudem po vsem svetu.«

»Mladi po vsem svetu Facebook vse pogosteje uporabljajo za druženje, ohranjanje stikov s prijatelji in navezovanje novih prijateljstev. S predstavitvijo Nokie Asha 205 se odzivamo na te naraščajoče potrebe in mladim uporabnikom dajemo edinstveno možnost za dostopanje do Facebooka na poti,« je rekel Timo Toikkanen, izvršni podpredsednik Nokie za področje mobilnih telefonov. »Opazili smo, da je veliko uporabnikov naprav Nokia Asha izjemno družabnih. Zato smo ponosni, da smo v sodelovanju s Facebookom predstavili namensko tipko Facebook, ki izboljšuje uporabniško izkušnjo teh uporabnikov.«

Nova Nokia Asha 205 uporabnikom omogoča enostaven dostop do aplikacije Facebook for Every Phone in preprosto uporabo klepeta, ene najbolj priljubljenih funkcij na družbenem omrežju Facebook. Uporabniki bodo z aplikacijo Facebook for Every Phone lahko:

• Videli, kdo od njihovih prijateljev je dostopen za klepet, in takoj začeli pogovor z njim.
• Hitro začeli pisanje sporočila in skupinske klepete.
• Kjer koli in ne glede na to, kakšen mobilni telefon imajo, hitro navezali stik z ljudmi, ki jih poznajo.

Uporabniki telefona Nokia Asha 205 bodo lahko preprosto uporabljali tudi druge funkcije družbenega omrežja Facebook, na primer deljenje fotografij in posodobitev statusov s svojimi prijatelji, in bili tako z enim dotikom povezani z ljudmi okrog sebe.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki