marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Evropejci so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki na spletu


14.11.2018
Objavil: Dare Gliha

Od elektronski naslovov in telefonskih številk, do mesta zaposlitve in datuma rojstva; na spletu se o nas najde alarmno število podatkov. Evropejci so tako izgubili pregled nad tem, kako daleč potujejo njihovi osebni podatki, katera podjetja in platforme hranijo informacije o njihovi identiteti ter koliko je na spletu informacij o njihovih otrocih.

Lahko bi rekli, da je preveč ljudi v Evropi izgubilo nadzor nad svojimi osebnimi podatki. Gre za izziv, ki ga želijo nasloviti v družbi Kaspersky Lab. Zagonski inkubator podjetja je tako izdal beta verzijo storitve pregleda zasebnosti 'Privacy Audit', ki je posebej zasnovana, da uporabnikom pomaga ugotoviti, katere njihove informacije se najdejo v spletnem svetu.

Družba Kaspersky Lab je v raziskavi, ki je vključevala več kot 7000 potrošnikov iz vseh držav po Evropi, ugotovila, da izguba nadzora nad osebnimi podatki vpliva na večino ljudi v Evropi. Za to so številni razlogi. Raziskava kaže, da 64 % ljudi ne ve, kje vse na spletu so shranjeni njihovi osebni podatki. Morda celo huje, 39 % staršev ne ve, katere osebne podatke svojih otrok delijo na spletu.

Raziskava družbe Kaspersky Lab kaže, da uporabnike skrbi usoda njihovih informacij. 88 % jih je namreč zaskrbljenih, da so njihovi podatki uporabljeni nezakonito. Poleg tega bi se 57 % počutilo prestrašene in/ali v stresu, če bi jim vdrli v osebne finančne podatke. Zgovorni pa sta ugotovitvi, da samo 45 % anketirancev zaupa večjim podjetjem, da skrbijo za njihove podatke, in samo 36 % jih verjame, da so njihovi podatki na straneh družbenih omrežij varni.

Kljub temu uporabniki ne storijo veliko, da bi si sami pomagali pri zaščiti, zaskrbljujoče število anketirancev pa dela osnovne napake. Eden od petih (20 %) ne zaščiti svojega brezžičnega omrežja z geslom, 31 % se strinja s trditvijo »še nikoli nisem posodobil varnostnih možnosti na usmerjevalniku svojega brezžičnega omrežja«, 30 % pa svojih naprav ne zaščiti z varnostno programsko opremo.
Seveda tudi kadar podjetja in uporabniki postavijo nekatere varnostne ovire, se lahko te zaradi splošnega človeškega vedenja izkažejo za neuporabne. Podjetja, ki skrbno varujejo osebne podatke, še vedno ne morejo preprečiti uporabnikom, da ti ne bi počeli nevarnih stvari. Med te štejemo uporabo istega gesla za številne račune, delitev gesla z drugimi, uporaba enostavnih gesel ali kadar se ne zagotovi varnosti usmerjevalnika.

Marco Preuss, direktor skupine za globalne raziskave in analize za Evropo v družbi Kaspersky Lab, razlaga: »Ljudje se zavedajo, da morajo zaščititi svoje podatke, saj ima lahko njihova neuspešna zaščita katastrofalne posledice. Če so vaši podatki ukradeni, lahko izgubite denar, lahko vas terjajo za dolg, ki ga je ustvaril kdo drug, uničijo vaš ugled ali vas celo obtožijo, da ste storili kakšen zločin. Prav tako lahko vaše podatke prodajo, zaslužen denar pa je porabljen za različna kriminalna dejanja.«

Sedaj je možno, da ljudje ponovno pridobijo nadzor nad svojimi osebnimi podatki z varnostno storitvijo Privacy.Audit.me. Gre za spletno orodje, ki uporabnikom omogoča nadzor nad njihovimi osebnimi podatki na spletu. Avtomatizirana konzola omogoča uporabnikom nadzor podatkov iz različnih spletnih strani in virov na enem mestu. Hkrati jim dovoljuje, da vzpostavijo in nadzirajo obseg svoje zasebnosti na spletu. Cilj varnostne rešitve je postati digitalni glasnik za svoje uporabnike, saj danes, bolj kot kadarkoli prej, potrošniki to storitev potrebujejo. Varnostna rešitev 'Privacy Audit' je v beta verziji dostopna v Veliki Britaniji, v letu 2019 pa bo dostopna tudi v drugih državah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki