marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Ericsson oblikuje prihodnost na trgu širokopasovnega dostopa do interneta


16.10.2005
Objavil: Thomas Bergant

Ericsson bo na Svetovnem širokopasovnem forumu Europe 2005, ki poteka do 6. oktobra v Madridu v Španiji, prikazal novosti za operaterje.

Tema je predvsem, kako lahko operaterji z uporabo najnovejših žičnih in brezžičnih širokopasovnih tehnologij za zasebno (domačo) povezavo in povezovanje podjetij, povečajo svoje prihodke in hkrati zagotovijo njihovo učinkovito delovanje.

Zahtevi uporabnikov po širokopasovni povezavi in komunikacijski mobilnosti sta ključna elementa, ki bosta operaterje v prihodnje vodili pri razširjanju njihove ponudbe tako za osebno kot poslovno rabo. Ericsson je z rešitvami, kot so programsko stikalo (Telephony Softswitch), IMS in Ethernet DSL Access (EDA), med vodilnimi ponudniki infrastrukture za zagotavljanje visoko zmogljivih širokopasovnih povezav, ki operaterjem omogočajo ponujanje storitev Triple Play (kombinacija storitev IP telefonije, IP TV in interneta) in izkoriščanje prednosti naraščajočega povpraševanja po IP televiziji in razvoja v smeri All-IP omrežij.

Na Svetovnem širokopasovnem forumu Europe 2005 Ericsson predstavlja tudi možnosti mobilne širokopasovne povezave z rabo najnovejše 3G tehnologije HSDPA. Ta bo operaterjem omogočala širšo ponudbo inovativnih storitev in aplikacij, kot je televizija preko mobilnega širokopasovnega internetnega dostopa. S tem se za operaterje odpirajo nove možnosti za zaslužek in poslovne priložnosti.

Na področju poslovanja podjetij imajo komunikacijske storitve, ki temeljijo na mobilnosti in širokopasovni povezavi, velik potencial za izboljšanje produktivnosti in izboljšanje storitev v organizacijah in podjetjih.

S kombinacijo znanja o korporativnih in mobilnih omrežjih, mobilnih napravah in razvijanju uporabnih možnosti zaseda Ericsson vodilno mesto pri zadovoljevanju potreb mobilnih zaposlenih po vsem svetu.

Ericsson na podlagi svojega neprestanega tehnološkega razvoja oblikuje prihodnost mobilnih in širokopasovnih internetnih komunikacij. Z zagotavljanjem inventivnih rešitev v več kot 140 državah soustvarja najmočnejša komunikacijska podjetja na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki