marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaKuo: iPhone 15 Pro Max bo postal Ultra
23.09.2022

Čeprav je bila serija iPhone 14 šele predstavljena, pa se že pojavljajo govorice o naslednikih. In nekaj zanimivih govoric z nami že delita priljubljena analitika za jabolčne izdelke, Ming Chi Kuo in Mark Gurman.

slikaNapovedana različica USB4 2.0, ki omogoča pasovno širino 80 Gb/s
21.09.2022

Skupina USB Promoter Group je objavila nov standard USB4 različice 2.0, ki omogoča hitrosti prenosa do 80 Gb/s, kar je dvakrat več kot prejšnja različica istega protokola.

slikaRazvijalci za Android se lahko prijavijo na pilotni projekt zaračunavanja v Google Play
19.09.2022

Google je začel nov pilotni projekt, ki razvijalcem aplikacij za Android omogoča sprejemanje plačil z lastnimi sistemi zaračunavanja. Razvijalci po vsem svetu se lahko sedaj prijavijo na program, imenovan "User Choice Billing", ki bi strankam omogočil izbiro med zaračunavanjem prek storitve Google Play ali prek sistema, ki ga izberejo uporabniki aplikacije.

slikaTrgovina mobilnih aplikacij AppGallery dobitnica prestižne nagrade
16.09.2022

Priznana medijska hiša Newsweek je na berlinskem sejmu zabavne elektronike IFA 2022 Huaweievo trgovino za mobilne aplikacije AppGallery imenovala za »vzhajajočo zvezdo«.

slikaEU želi, da bi bile mobilne naprave trajnejše in lažje popravljive
14.09.2022

Evropska komisija bo v novem osnutku predloga preučila možnost, da bi proizvajalce pametnih telefonov in tabličnih računalnikov prisilila, da svoje naprave naredijo vzdržljivejše in lažje zamenljive. Cilj tega predloga je omejiti e-odpadke, in če bo sprejet, bo po besedah komisije zmanjšal količino odpadnega ogljika, ki je enakovredna 5 milijonom avtomobilov na cestah.

članki

Ekskluzivni popusti za mlade – če si ORTO, dobiš več!


19.11.2013
Objavil: Dare Gliha

Potrošniške navade mladih se danes zelo razlikujejo od načinov nakupovanja starejše generacije. Zaradi sodobnih tehnologij so izjemno povezani, imajo široko razvejano družbeno mrežo in hitro širijo svoja mnenja. Splet jim omogoča bliskovito iskanje in širjenje informacij o najboljših cenah svojih priljubljenih izdelkov.

ORTO vedno bolj krepi svojo pozicijo najboljšega ponudnika za mlade in tokrat je prisluhnil njihovi želji po ugodnih nakupih. Zasnoval je program Dobro je biti ORTO, s katerim si bodo mladi lahko zagotovili ekskluzivne popuste pri nakupih svojih najljubših artiklov in storitev ter zaokrožil ponudbo z novimi neomejenimi paketi ter možnostjo nakupa telefonov na obroke.

Program Dobro je biti ORTO so v Si.mobilu zasnovali na podlagi izsledkov raziskave raziskovalne agencije Aragon. Približno 44 odstotkom mladim po plačilu vseh življenjskih stroškov ostane do 100 evrov na mesec za osebno porabo. Ta denar željo mladi kar najbolje porabiti za nakup tistih izdelkov ali storitev, ki jih imajo radi. Najbolj priljubljena področja ugodnih nakupov so oblačila, obutev, potovanja, športna oprema in zabavna elektronika. Raziskava je pokazala tudi, da mladi cenijo popuste predvsem pri nakupih večjih vrednosti.

»Našo ponudbo za mlade smo nadgradili s programom Dobro je biti ORTO, saj uporabnikom želimo dokazati, zakaj je dobro biti ORTO. Povezali smo se z zunanjimi partnerji in mladim ponudili artikle, ki jih imajo radi, po najugodnejših cenah na trgu. Tako mladim vračamo za zvestobo in jim skušamo dati vse, kar potrebujejo za komunikacijo, izražanje in življenje,« je ob predstavitvi programa dejala Eva Aljančič, direktorica marketinga in prodaje v Si.mobilu.

Prednosti programa Dobro je biti ORTO pred drugimi programi zvestobe in drugimi spletnimi mesti za skupinsko nakupovanje so velike, od opaznih prihrankov pri ceni do izbire izdelkov blagovnih znamk, ki so priljubljene med mladimi, in preprosta uporaba popustov. Do popustov lahko mladi dostopajo enostavno – ponudbo si lahko ogledajo na www.orto.si/dobrojebitiorto, kupon za unovčenje popusta pa dobijo na svoj elektronski naslov ali prek brezplačnega sporočila SMS.

Trenutno lahko mladi v programu Dobro je biti ORTO izbirajo med izdelki in storitvami, ki jih je ORTO pripravil v sodelovanju z zunanjimi partnerji Elan, mimovrste=), Sportina Group, STA – Student Travel Agency in Tomas Sport. Nabor artiklov v programu se bo mesečno osveževal in prilagajal tako, da bo v ponudbi ugodnih izdelkov in storitev vsak ORTO uporabnik našel nekaj zase.
TV oglas za kampanjo si lahko premierno ogledate na povezavi: www.orto.si/dobrojebitiorto.

ORTOvce razveseljujeta še dve novosti: od danes naprej bodo lahko telefone kupovali na obroke, kar je eden izmed najbolj pomembnih dejavnikov pri odločitvi o nakupu za mlajše uporabnike, izbirali pa bodo lahko med novimi neomejenimi paketi ORTO. Z današnjim dnem bodo ORTOvcem na voljo tudi novi telefoni: izredno zaželen HTC Desire 601, HTC Desire 300 ter Sony Xperia M.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki