marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Več kot 175 milijonov Evropejcev pripravljenih na plačevanje z nosljivimi napravami


28.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Četrtina (24%) Evropejcev se po novih podatkih Mastercarda nadeja začetka uporabe brezstičnega plačevanja “tap and go” s pametno uro, zapestnico, obeskom za ključe ali drugimi nosljivimi napravami za plačevanje. Brezstično plačevanje s karticami Mastercard in Maestro se je lani povečalo za 145%. Ob tem uspehu lahko vidimo, da so mnogi Evropejci pripravljeni raziskovati nove načine plačevanja.

Te številke prihajajo ravno v času, ko je vodilna nizozemska banka ABN AMRO začela preizkušati plačevanje z nosljivimi napravami. Hkrati z nadaljevano rastjo brezstičnega plačevanja se zmanjšujejo tudi ovire. Najbolj se je zmanjšala zaskrbljenost glede prevar (-24%). Gledano po lokalnih trgih se je zaskrbljenost glede prevar najbolj zmanjšala na Nizozemskem (-41%), v Španiji (-33%) ter v Združenem kraljestvu (-31%), kar utrjuje zaupanje v Mastercardovo brezstično tehnologijo.

Banke po vsej Evropi sodelujejo z Mastercardom, da bi ponudile nove načine brezstičnega plačevanja. ABN AMRO je ena prvih bank, ki bo omogočila mednarodno plačevanje z nosljivo napravo, ki je vezana na transakcijski račun. V pilotnem projektu sodeluje 500 strank različnih starostnih skupin, ki bodo preizkušali kako je opravljati brezstična plačila s prstanom, uro, zapestnico ali obeskom za ključe. (Video prispevek o začetku pilotnega projekta si lahko ogledate tukaj.)

»Evropa je vodilna na svetu v brezstičnem plačevanju in njegov izjemen uspeh je ustvaril povpraševanje po še bolj priročnih načinih plačevanja,« je dejal Paolo Battiston, izvršni podpredsednik Digital Payments & Labs Europe pri Mastercardu. »Zaupanje kupcev v brezstično plačevanje je večje kot kdajkoli in kaže, da so uporabniki s preizkušanjem brezstičnega plačevanja s povezanimi napravami pripravljeni narediti še en korak naprej. Pilotni projekti, kot je ta na Nizozemskem, bodo potrošnike opolnomočili za digitalno ekonomijo.«

Mastercard nadaljuje sodelovanje s trgovci, da bi pomagal doseči pričakovanja glede plačevanja z nosljivimi napravami. V Evropi beležijo 42% rast števila prodajnih mest, ki sprejemajo brezstična plačila. Rezultat tega je, da je 38% vseh transakcij v trgovinah že brezstičnih. Nizozemska predstavlja odličen preizkusni poligon za plačevanje z nosljivimi napravami, saj že 80% terminalov v tej državi podpira brezstična plačila. Po podatkih ABN AMRO je že več kot 50% plačil na Nizozemskem opravljenih brezstično.

»Z jasnimi pričakovanji uporabnikov in novo tehnologijo, ki je na voljo danes, je prišel čas, da opustimo nepraktične načine plačevanja ter sprejmemo boljšo izkušnjo, ki jo omogoča plačevanje z nosljivimi napravami,« je dejala Yvonne Duits, produktna vodja za plačila pri ABN AMRO. »Prizadevamo si, da naredimo stvari za uporabnike priročne in vsakomur ponudimo način plačevanja, ki ustreza njegovim potrebam in željam. Ta pilotni projekt je dokaz za to.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki