marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple iPhone 12 z magnetnim priklopom brezžičnega polnjenja?
12.08.2020

Apple že v nekaj generacij iPhonov vgrajuje brezžično polnjenje, najnovejša generacija pa naj bi po nekaterih poročanjih dobila še dodatek, ki bo izboljšal uporabniško izkušnjo pri btovrstnem polnjenju.

slikaEkosistem HMS dosegel nov mejnik
10.08.2020

Huawei je predstavil napredek glede ekosistema mobilnih storitev HMS in trgovine z aplikacijami AppGallery. Ekosistem HMS je osegel že 700 milijonov uporabnikov Huaweievih naprav s celega sveta (32 % več kot v enakem obdobju lani), število registriranih razvijalcev pa se je povzpelo na 1,6 milijona (76 % medletna rast). Razvijalci so funkcionalnosti HMS Core integrirali že v več kot 81.000 aplikacij.

slikaHuawei je odprt za pogovore z Vlado Republike Slovenije o varnostnih vprašanjih 5G
07.08.2020

Kitajski Huawei sporoča, da je pripravljen na pogovore z Vlado Republike Slovenije in njihovimi strokovnjaki o varnostnih vprašanjih 5G tehnologije. Huawei slovenski vladi ponuja tudi podpis »no-spy agreement«.

slikaNa Sony Xperio 1 II prihaja podpora za RAW
05.08.2020

Sony je Xperio 1 II najavil kot mobilnik z vrhunsko kamero, v katerega je vgradil Photo Pro način. Le-ta omogoča prilagoditev kar nekaj fotografskih funkcij, žal pa pa ni podpiral RAW posnetkov. To pomanjkljivost pri Sonyu odpravljajo z julijsko nadgradnjo 58.0.A.3.88.

slikaVstopni iPhone 12 še vedno z LCD zaslonom
03.08.2020

Do predstavitve nove serije iPhonov je še dobra dva meseca, zato ni presenetljivo, da se govorice pojavljajo vse pogosteje. Zadnja prihaja s strani DigitalChatStationa, kjer trdijo, da bo zaslon vstopnega iPhona 12 še vedno LCD velikosti 5,4 palca in hkrati enak kot pri sedanjem iPhonu 11, velikost mobilnika pa bo bolj podobna iPhonu SE (2020).

članki

Družba Samsung prejela 27 kanskih levov


01.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Družba Samsung Electronics je postavila nov rekord. Na letošnjem prestižnem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions 2015 je namreč prejela največ nagrad doslej - kar 27 nagrad v 20 kategorijah - in tako še podrla lanski rekord družbe, ko so prejeli skupno 16 nagrad.

Samsung je strokovno žirijo mednarodnega festivala prepričal s kampanjo Launching People: kampanja je prejela kar 7 nagrad, kar dodatno potrjuje zmagovalno filozofijo družbe Samsung, ki si prizadeva za razvoj inovacij in novih možnosti s pomočjo digitalne tehnologije. Namen kampanje Launching People je pospešiti uresničevanje sanj, saj Samsung spodbuja ljudi, da delijo svoje ideje in sanje ter izkoristijo svoj potencial.

Slavila je tudi razvojna ekipa, ki stoji za aplikacijo Look at me: aplikacija za pametni telefon, ki pomaga otrokom z avtizmom, je prejela 5 nagrad, med njimi tudi zlato nagrado v kategoriji digitalnega komuniciranja. Ekipa, ki je poskrbela za razvoj in realizacijo te aplikacije, je pred tem že osvojila najpomembnejše nagrade na prestižnih festivalih, kot sta festival v New Yorku in The One Show.

Zahtevna mednarodna strokovna žirija je nagradila tudi inovativen oblikovalski koncept Safety Truck, ki je s svojim izrednim potencialom reševanja človeških življenj nedavno navdušil svet: tehnološka rešitev za preprečevanje prometnih nesreč je osvojila 7 nagrad, med katerimi je tudi najprestižnejša nagrada v kategoriji titanskih in celostnih oglaševalskih akcij. Ta nagrajuje najbolj prodorne ideje, ki postavljajo revolucionarne nove smernice v industriji.

Nagrajena je bila tudi aplikacija Back Up Memory, zasnovana za pomoč bolnikom v zgodnji fazi Alzheimerjeve bolezni: aplikacija je prejela kar tri nagrade, vključno s prestižno zlato nagrado v kategoriji Health & wellness. Hearing Hands, rešitev, ki omogoča sporazumevanje z znakovnim jezikom za gluhe ljudi, pa je prejela dve bronasti priznanji v kategoriji Promo & Activation ter PR.

"Naš uspeh je odraz delovanja družbe Samsung, saj si prizadevamo, da pri razvoju naših rešitev in storitev karseda vključimo potrošnike po celem svetu, jih skušamo razumeti in izpolniti njihove zahteve in želje. Naša prizadevanja so odraz naše korporativne filozofije, saj želimo s pomočjo digitalnih inovacij obogatiti in izboljšati življenja potrošnikov," je dejal Won-Pyo Hong, predsednik in direktor marketinga v družbi Samsung Electronics. "Samsung je blagovna znamka, ki stremi k izboljšanju življenj potrošnikov, in k temu bo pripomogla tudi naša kampanja Launchng People."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki