marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Družba Samsung prejela 27 kanskih levov


01.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Družba Samsung Electronics je postavila nov rekord. Na letošnjem prestižnem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions 2015 je namreč prejela največ nagrad doslej - kar 27 nagrad v 20 kategorijah - in tako še podrla lanski rekord družbe, ko so prejeli skupno 16 nagrad.

Samsung je strokovno žirijo mednarodnega festivala prepričal s kampanjo Launching People: kampanja je prejela kar 7 nagrad, kar dodatno potrjuje zmagovalno filozofijo družbe Samsung, ki si prizadeva za razvoj inovacij in novih možnosti s pomočjo digitalne tehnologije. Namen kampanje Launching People je pospešiti uresničevanje sanj, saj Samsung spodbuja ljudi, da delijo svoje ideje in sanje ter izkoristijo svoj potencial.

Slavila je tudi razvojna ekipa, ki stoji za aplikacijo Look at me: aplikacija za pametni telefon, ki pomaga otrokom z avtizmom, je prejela 5 nagrad, med njimi tudi zlato nagrado v kategoriji digitalnega komuniciranja. Ekipa, ki je poskrbela za razvoj in realizacijo te aplikacije, je pred tem že osvojila najpomembnejše nagrade na prestižnih festivalih, kot sta festival v New Yorku in The One Show.

Zahtevna mednarodna strokovna žirija je nagradila tudi inovativen oblikovalski koncept Safety Truck, ki je s svojim izrednim potencialom reševanja človeških življenj nedavno navdušil svet: tehnološka rešitev za preprečevanje prometnih nesreč je osvojila 7 nagrad, med katerimi je tudi najprestižnejša nagrada v kategoriji titanskih in celostnih oglaševalskih akcij. Ta nagrajuje najbolj prodorne ideje, ki postavljajo revolucionarne nove smernice v industriji.

Nagrajena je bila tudi aplikacija Back Up Memory, zasnovana za pomoč bolnikom v zgodnji fazi Alzheimerjeve bolezni: aplikacija je prejela kar tri nagrade, vključno s prestižno zlato nagrado v kategoriji Health & wellness. Hearing Hands, rešitev, ki omogoča sporazumevanje z znakovnim jezikom za gluhe ljudi, pa je prejela dve bronasti priznanji v kategoriji Promo & Activation ter PR.

"Naš uspeh je odraz delovanja družbe Samsung, saj si prizadevamo, da pri razvoju naših rešitev in storitev karseda vključimo potrošnike po celem svetu, jih skušamo razumeti in izpolniti njihove zahteve in želje. Naša prizadevanja so odraz naše korporativne filozofije, saj želimo s pomočjo digitalnih inovacij obogatiti in izboljšati življenja potrošnikov," je dejal Won-Pyo Hong, predsednik in direktor marketinga v družbi Samsung Electronics. "Samsung je blagovna znamka, ki stremi k izboljšanju življenj potrošnikov, in k temu bo pripomogla tudi naša kampanja Launchng People."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki