marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

HTC in umetnica Björk predstavila prvi glasbeni album v virtualni resničnosti na svetu


10.06.2016
Objavil: Dare Gliha

Islandska umetnica Björk je predstavila prvi glasbeni album v virtualni resničnosti na platformi HTC Vive. V sklopu svoje osemnajstmesečne svetovne turneje Björk Digital, ki se je minuli vikend začela s festivalom Vivid v avstralskem Sydneyju in se bo nadaljevala tudi v drugih mestih po svetu, obiskovalcem ponuja edinstveno izkušnjo.

Ta dogodek namreč predstavlja prvi tovrstni preplet virtualne resničnosti in sveta glasbe. Oboževalci so lahko doživeli potopitev v paleto instalacij virtualne resničnosti, vsaka izkušnja pa je bila prilagojena posnetkom z osmega studijskega albuma umetnice, imenovanega Vulnicura.

Na otvoritvenih zabavah festivala Vivid je Björk nastopila v vlogi DJ-ke, imetniki vstopnic pa so prejeli ekskluziven vstop tako na razstavo VR Album Exhibition kot tudi možnost ogleda nastopa glasbenice. Pred vstopom na razstavo so gostje vstopili v sobo s številnimi naglavnimi seti Vive in doživeli album Vulnicura v virtualni resničnosti.

Svetovna premiera posnetka Notget v virtualni resničnosti je združila visoko resolucijske 3D-posnetke, »holostudio« na lokaciji, zajemanje gibanja in posebno tehnologijo merjenja položaja s pomočjo video posnetkov (angl. videogrammetry). Skupaj s posebno zvočno zasnovo v realnem času je zlila uporabnika z nastopom umetnice Björk.

Ta preplet digitalnih sredstev ustvarja razvijajočo in spreminjajočo digitalno obliko vizualnih elementov, svetlobe in zvoka, ki zavzame prostor skupaj z uporabnikom. Naprava Vive in njene zmogljivosti sledenja gibanju v prostoru so ekipi omogočili ustvariti nastop, ki se odziva in povezuje z uporabniki. Uporabniki so spodbujeni k raziskovanju velikega fizičnega prostora in ustvarijo globoko povezavo, ki se jo lahko ustvari in doživi le v virtualni resničnosti.

Björk Digital, vsebino znotraj izkušnje zaznamuje lepo oblikovana celostna predstavitev umetnice Björk, ki so jo soustvarili znani režiserji Andrew Huang, Jesse Kanda in Warren Du Preez & Nick Thornton Jones. Vsak je bistveno prispeval k stvaritvam umetnice tako v realnem kot virtualnem svetu:
• posnetki Stonemilker (Andrew Thomas Huang), Black Lake (Andrew Thomas Huang), Mouth Mantra (Jesse Kanda), Notget (Warren Du Preez in Nick Thornton Jones v sodelovanju s priznanim britanskim studiom REWIND-VR) ter
• izobraževalni program Biophilia, ki ga je Björk ustvarila z namenom učenja otrok o znanosti, naravi in glasbi.

»Z napravo HTC Vive našim uporabnikom prinašamo celostno doživetje. Partnerstvo z Björk daje vtis popolnega ujemanja,« pojasnjuje Rikard Steiber, starejši podpredsednik v družbi HTC, in dodaja: »Björk je pionirka pri uporabi tehnologije, s katero popolnoma zlije poslušalce v svojo glasbo. Odlični pa so tudi vizualni koncepti, ki so bili ustvarjeni kot del nastopa Björk Digital. Veseli nas, da smo lahko sodelovali z Björk in prispevali k tako edinstvenemu doživetju za oboževalce.«

Podrobnosti o festivalu Vivid in nastopu Björk v Sydneyju so na voljo na njihovi spletni strani.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki