marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

HTC in umetnica Björk predstavila prvi glasbeni album v virtualni resničnosti na svetu


10.06.2016
Objavil: Dare Gliha

Islandska umetnica Björk je predstavila prvi glasbeni album v virtualni resničnosti na platformi HTC Vive. V sklopu svoje osemnajstmesečne svetovne turneje Björk Digital, ki se je minuli vikend začela s festivalom Vivid v avstralskem Sydneyju in se bo nadaljevala tudi v drugih mestih po svetu, obiskovalcem ponuja edinstveno izkušnjo.

Ta dogodek namreč predstavlja prvi tovrstni preplet virtualne resničnosti in sveta glasbe. Oboževalci so lahko doživeli potopitev v paleto instalacij virtualne resničnosti, vsaka izkušnja pa je bila prilagojena posnetkom z osmega studijskega albuma umetnice, imenovanega Vulnicura.

Na otvoritvenih zabavah festivala Vivid je Björk nastopila v vlogi DJ-ke, imetniki vstopnic pa so prejeli ekskluziven vstop tako na razstavo VR Album Exhibition kot tudi možnost ogleda nastopa glasbenice. Pred vstopom na razstavo so gostje vstopili v sobo s številnimi naglavnimi seti Vive in doživeli album Vulnicura v virtualni resničnosti.

Svetovna premiera posnetka Notget v virtualni resničnosti je združila visoko resolucijske 3D-posnetke, »holostudio« na lokaciji, zajemanje gibanja in posebno tehnologijo merjenja položaja s pomočjo video posnetkov (angl. videogrammetry). Skupaj s posebno zvočno zasnovo v realnem času je zlila uporabnika z nastopom umetnice Björk.

Ta preplet digitalnih sredstev ustvarja razvijajočo in spreminjajočo digitalno obliko vizualnih elementov, svetlobe in zvoka, ki zavzame prostor skupaj z uporabnikom. Naprava Vive in njene zmogljivosti sledenja gibanju v prostoru so ekipi omogočili ustvariti nastop, ki se odziva in povezuje z uporabniki. Uporabniki so spodbujeni k raziskovanju velikega fizičnega prostora in ustvarijo globoko povezavo, ki se jo lahko ustvari in doživi le v virtualni resničnosti.

Björk Digital, vsebino znotraj izkušnje zaznamuje lepo oblikovana celostna predstavitev umetnice Björk, ki so jo soustvarili znani režiserji Andrew Huang, Jesse Kanda in Warren Du Preez & Nick Thornton Jones. Vsak je bistveno prispeval k stvaritvam umetnice tako v realnem kot virtualnem svetu:
• posnetki Stonemilker (Andrew Thomas Huang), Black Lake (Andrew Thomas Huang), Mouth Mantra (Jesse Kanda), Notget (Warren Du Preez in Nick Thornton Jones v sodelovanju s priznanim britanskim studiom REWIND-VR) ter
• izobraževalni program Biophilia, ki ga je Björk ustvarila z namenom učenja otrok o znanosti, naravi in glasbi.

»Z napravo HTC Vive našim uporabnikom prinašamo celostno doživetje. Partnerstvo z Björk daje vtis popolnega ujemanja,« pojasnjuje Rikard Steiber, starejši podpredsednik v družbi HTC, in dodaja: »Björk je pionirka pri uporabi tehnologije, s katero popolnoma zlije poslušalce v svojo glasbo. Odlični pa so tudi vizualni koncepti, ki so bili ustvarjeni kot del nastopa Björk Digital. Veseli nas, da smo lahko sodelovali z Björk in prispevali k tako edinstvenemu doživetju za oboževalce.«

Podrobnosti o festivalu Vivid in nastopu Björk v Sydneyju so na voljo na njihovi spletni strani.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki