marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Drastičen padec mobilnega trga v drugem četrtletju


28.08.2020
Objavil: Dare Gliha

Mobilni trg je v drugem četrtletju letošnjega leta zaradi pandemije COVID-19 doživel drastičen padec, saj so bile v tem času zaprte številne trgovine in tovarne, kar je doprineslo k zamudam pri dobavah. Zadnje poročilo TrendForce-a navaja, da je glede na lani ta padec skoraj 17 odstoten.

Med prvimi šestimi največjimi proizvajalci je padec doživel Samsung, ki pa je še vedno prodal največ mobilnikov med vsemi. Zaradi COVID-19 so imeli manjšo prodajo v Evropi, Ameriki in Indiji. Pri TrendForce predvidevajo, da bo Samsung počasi pridobil izgubljeno zaradi ameriške blokade Huaweija. Pri tem Kitajskem podjetju se zanašajo na prodajo na domačem trgu, na trgih izven pa jih je precej prizadela omenjena blokada.

Apple je imel v tem času odlično četrtletje. Prodali so osem odstotkov več mobilnikov kot v istem obdobju lani, velika zasluga gre dolgo pričakovanemu iPhonu SE ter dobri prodaji iPhona 11. Xiaomi, ki je na lestvici četrti, je prodal 27,5 milijona mobilnikov, Vivo jim je tik za petami s 26,5 milijona prodanih mobilnikov. Kitajski proizvajalci z agresivno politiko cenovno dostopnih mobilnikov zadnje čase prodirajo tudi na tuje trge.

TrendForce še navaja, da se pričakuje skok prodaje v letu 2021, predvsem na račun 5G, ki bo prisoten v več cenejših mobilnikih. V poročilu še navajajo, da do konca leta 2020 pričakujejo prodajo okoli 1,24 milijarde pametnih mobilnikov, kar bo 11,3 odstotni padec glede na leto 2019.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki