marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Dober začetek za Apple Pay


29.12.2014
Objavil: Mitja Zupančič

Onkraj luže tehnično pismeni uporabniki uporabljajo Apple Pay že od 20. oktobra. Sedaj imamo vpogled v uspešnost Applovega plačilnega sistema.

Po poročilu analitičnega podjetja ITG je v novembru en odstotek vseh plačil v ZDA potekalo preko Apple Paya. Nezanemarljiv podatek, glede na to, da je osnova za plačilo iPhone 6 ali 6 Plus z operacijskim sistemom različice iOS 8.1.

Za primerjavo: Googlov Wallet je požel štiri odstotke transakcij v enakem obdobju. Po poročilih ITG bi Applov sistem po dobrem zagonu lahko bistveno spremenil prostor mobilnega plačevanja. Zanimiv je tudi podatek, da je kar 60 % uporabnikov sistem uporabljalo večkrat mesečno. Za primerjavo: Paypalove številke se gibljejo okoli 20 %.

Kje pa so uporabniki zapravljali svoje dolarje? Veriga Whole Foods je z 20 % transakcij izredno popularna, sledile so jim Walgreens, McDonald's, Panera Bread in Subway. Sistem so pri enakih ponudnikih uporabili nekje 1,4-krat tedensko. V 66 % je bil uporabljen isti način plačevanja.

Splošno gledano je Apple Pay uspeh, statistiko pa zna prihajajoča Apple Watch še popraviti. Kdaj bo na voljo zadeva pri nas, ni znano. Še v Angliji se tovrstno plačevanje komajda nekaj premika.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki