marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Do mobilne naročnine med vsakodnevnimi nakupi


22.08.2012
Objavil: Dare Gliha

V trgovinah Tuš zdaj nudijo več storitev na enem mestu. Ponudbo so razširili s cenovno ugodnimi in kakovostnimi zavarovanji Generali Expresso, naročniškimi in predplačniškimi paketi Tušmobila in darilnimi karticami. V priročni embalaži in s preprostim potekom aktivacije storitev lahko zdaj kupci skrajšajo svoje poti do običajnih okenc in storitve poiščejo kar na posebej označenih stojalih.

Z dopolnitvijo ponudbe, ki sledi viziji kupcu ponuditi največ na enem mestu, so nadgradili izjemno dobro sprejeto plačevanje položnic, ki ga zagotavljajo ob pomoči Abanke.

Na posebej označenih stojalih »Dobra ideja« so na voljo različna zavarovanja Generali Expresso, FREE paketi Tušmobila in darilne kartice za najrazličnejše priložnosti. Tako so storitve, ki so včasih vzele veliko časa, zdaj dostopne med vsakodnevnimi nakupi, hitro, preprosto in kupcu prijazno. »Sodobni trendi nakupovanja že nekaj časa narekujejo želje kupcev, ki želijo karseda največ storitev opraviti na enem mestu, in to s preprostimi ter učinkovitimi postopki,« pojasnjujejo v Tušu. Zato so med prvimi v sodelovanju z Abanko ponudili plačilo položnic na posebej označenih blagajnah. »Odziv na prvo tovrstno dodatno storitev v naših trgovinah je bil izjemno dober, zato smo se odločili poiskati še nove vsebine. Predvsem takšne, ki kupcem poenostavijo vzpostavljanje vsakodnevnih storitev,« dodajajo v Tušu.

V trgovinah Tuš je možen nakup mobilnih naročniških paketov Tušmobila. S preprostim načinom aktivacije, ki omogoča tudi nakup enega od najsodobnejših mobilnih telefonov, ki so na voljo že za 1 €, je ta nova možnost med kupci že zelo priljubljena. Ob tem v Tušu nudijo še darilne kartice z različnimi motivi za rojstne dneve ali npr. rojstva, na katere na blagajni naložijo vrednost, s čimer kartica postane darilni bon.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki