marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

Do mobilne naročnine med vsakodnevnimi nakupi


22.08.2012
Objavil: Dare Gliha

V trgovinah Tuš zdaj nudijo več storitev na enem mestu. Ponudbo so razširili s cenovno ugodnimi in kakovostnimi zavarovanji Generali Expresso, naročniškimi in predplačniškimi paketi Tušmobila in darilnimi karticami. V priročni embalaži in s preprostim potekom aktivacije storitev lahko zdaj kupci skrajšajo svoje poti do običajnih okenc in storitve poiščejo kar na posebej označenih stojalih.

Z dopolnitvijo ponudbe, ki sledi viziji kupcu ponuditi največ na enem mestu, so nadgradili izjemno dobro sprejeto plačevanje položnic, ki ga zagotavljajo ob pomoči Abanke.

Na posebej označenih stojalih »Dobra ideja« so na voljo različna zavarovanja Generali Expresso, FREE paketi Tušmobila in darilne kartice za najrazličnejše priložnosti. Tako so storitve, ki so včasih vzele veliko časa, zdaj dostopne med vsakodnevnimi nakupi, hitro, preprosto in kupcu prijazno. »Sodobni trendi nakupovanja že nekaj časa narekujejo želje kupcev, ki želijo karseda največ storitev opraviti na enem mestu, in to s preprostimi ter učinkovitimi postopki,« pojasnjujejo v Tušu. Zato so med prvimi v sodelovanju z Abanko ponudili plačilo položnic na posebej označenih blagajnah. »Odziv na prvo tovrstno dodatno storitev v naših trgovinah je bil izjemno dober, zato smo se odločili poiskati še nove vsebine. Predvsem takšne, ki kupcem poenostavijo vzpostavljanje vsakodnevnih storitev,« dodajajo v Tušu.

V trgovinah Tuš je možen nakup mobilnih naročniških paketov Tušmobila. S preprostim načinom aktivacije, ki omogoča tudi nakup enega od najsodobnejših mobilnih telefonov, ki so na voljo že za 1 €, je ta nova možnost med kupci že zelo priljubljena. Ob tem v Tušu nudijo še darilne kartice z različnimi motivi za rojstne dneve ali npr. rojstva, na katere na blagajni naložijo vrednost, s čimer kartica postane darilni bon.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki