marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Video vsebine Discoveryja na mobilnih napravah Nokia


18.03.2006
Objavil: Thomas Bergant

Nokia in Discovery Communications sta napovedala sodelovanje, ki bo uporabnikom omogočilo spremljanje vsebin Discoveryja na najnovejših mobilnih napravah Nokia.

Na začetku bo uporabnikom na voljo dostop do video vsebin »Best of Discovery« na mobilni napravi Nokia N92 in tablični napravi Nokia 770. Vsebine Discoveryja pa bo Nokia predstavljala tudi na številnih razstavah in demostracijah povsem svetu. Video vsebine Discoveryja bodo vsebovale navdihujoče posnetke narave, pokrajine, živali, sončnih vzhodov, pa tudi urbanih naselij in velemest.

Sodelovanje dokazuje, da želi Discovery ponuditi vsebine na novih in šele razvijajočih se napravah, Nokia pa želi svojim uporabnikom ponuditi široko paleto mobilnih možnosti in vsebin. Obstoječi in potencialni gledalci Discoveryja bodo dobili možnost, da spremljajo priljubljene poučne in kvalitetne vsebine kjerkoli in kadarkoli bodo želeli, Nokia pa z dodatno ponudbo še utrjuje svoj vodilni položaj v mobilni industriji in ponuja uporabnikom dodatne informativne in zabavne vsebine.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki