marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

Digitalne naprave v kopalnico vzame 29 odstotkov uporabnikov


15.04.2016
Objavil: Dare Gliha

Odnosi med uporabniki in njihovimi digitalnimi napravami so pogosto tesnejši kot jih imajo posamezniki z najboljšimi prijatelji, je pokazala raziskava Kaspersky Laba in B2B International. Kar 29 odstotkov uporabnikov namreč vzame digitalno napravo s seboj v kopalnico.

Četrtina uporabnikov (25 odstotkov) napravi zaupa tudi skrivnosti, za katere ne želi, da bi zanje vedel kdor koli drug. Ampak to zaupanje je za uporabnike tvegano, saj obstaja možnosti vdora v napravo in razkritja zasebnih informacij.

Raziskava je pokazala, da velika večina uporabnikov (87 odstotkov) na svojih pametnih telefonih hrani pomembne, zaupne in tudi nezamenljive informacije, vključno z gesli, sporočili, fotografijami, podatki o stikih in dokumenti. Vsak četrti uporabnik priznava, da so na njegovi napravi shranjene občutljive informacije, za katere ne bi želel, da jih vidi še kdo drug. Še več, uporabniki svoje naprave uporabljajo povsod: v službi (52 odstotkov), v avtu (41 odstotkov), pri uporabi javnega prevoza (39 odstotkov), v postelji (58 odstotkov) in celo v kopalnici (29 odstotkov).

Ko uporabniki zapustijo dom, so njihove naprave izpostavljene številnim tveganjem, denimo poškodbam, izgubi in kraji, pa tudi vdorom kibernetskih kriminalcev z namenom kraje podatkov ali vohunjenja nad uporabnikom. Naprave, ki so povezane v odprta brezžična omrežja, so še posebej ranljive za napad. Kljub temu, le malo ljudi ukrepa za zmanjšanje tveganja. Raziskava je pokazala, da le 26 odstotkov uporabnikov prilagaja svoje aktivnosti na spletu, ko uporablja negotova javna brezžična omrežja, in to kljub dejstvu, da lahko hekerji preprosto prestrežejo podatke in gesla. Le okoli polovica (47 odstotkov) uporabnikov se poslužuje varnostnih zmožnosti svoje naprave, kot sta onemogočanje oddaljenega dostopa (ang. remote blocks) in opcija iskanja naprave (ang. find-my-device capability).

Učinki tega, da uporabniki ne varujejo svojih naprav, so lahko daljnosežni. Kar v četrtini primerov ukradenih ali izgubljenih telefonov so bile razkrite zasebne ali tajne informacije.

A to posledično ne pomeni, da so uporabniki doma bolj varni. Tu se soočajo z drugačnimi in včasih celo večjimi tveganji. Še posebej so problematični občutljivi prostori, kot so spalnice in kopalnice, saj lahko vdor v napravo preprosto vodi tudi do vključitve spletne kamere.

»Zaupanje napravam lahko zavede uporabnike, da ti pozabijo na varnost. Težko si je predstavljati, da nekaj, kar ves čas tesno nosijo pri sebi in na kar se zanašajo, lahko postane grožnja. Ampak lahko in tudi se zgodi. Digitalni prijatelj lahko postane lažni digitalni prijatelj (ang. digital fremeny). Neuspeh razumevanja potencialnih tveganj in pomembnosti ustrezne zaščite naprav in informacij lahko uporabnika privede do izgube zaupnih informacij, denarja ali celo identitete. Kamera na napravi, ki je namenjena opazovanju zunanjega sveta, lahko po vdoru služi kot orodje za vpogled v zasebnost uporabnika. Varnost tako preprosto ni neka poljubna dodatna izbira,« pojasnjuje Peter Aleshkin, vodja produktnega marketinga na trgih v razvoju pri Kaspersky Labu.

Za zagotovitev, da se digitalni prijatelj ne prelevi v lažnega digitalnega prijatelja, Kaspersky Lab uporabnikom priporoča namestitev močnih gesel tako na napravah kot tudi na njihovih spletnih računih. Hkrati svetuje namestitev zaupanja vredne varnostne rešitve kot je Kaspersky Total Security – multi-device ter previdnost uporabnikov pri obisku spletnih strani in prenosu aplikacij, še posebej ob uporabi negotovih brezžičnih omrežij.

Uporabniki lahko v kvizu preverijo, kako varno je njihovo vedenje na spletu, na: https://blog.kaspersky.com/cyber-savvy-quiz.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki