marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Do kosila le en SMS


17.07.2006
Objavil: Mojca Giacomelli

Bombayski "dabbawallahi" (osebe, katerih delo je dostava sveže doma pripravljene hrane v posebnih škatlah - lauch box - zaposlenim v pisarnah), ki dnevno svojim strankam dostavijo okrog 200.000 kosil po celem Bombayu, so se odločili, da nove stranke pridobijo s pomočjo moderne tehnologije. Tako so že od začetka julija dosegljivi tudi preko kratkih sporočil.

"Njihov osnovni sistem poslovanja se ne bo spremenil, preko SMS-ov pa bodo lažje dosegljivi," je delaj predsednik združenja dostavljavcev hrane. Vsak dan se okrog 5000 dostavljavcev poda s kolesi in železnico, otovorjeni pa so s 25 do 35 boxi kosil, ki jih prevažajo na lesenem ogrodju, ki je nameščeno na kolo. Tradicija take priprave in dostave hrane zaposlenih v mestu je stara že preko 120 let.

Mnogo ljudi je slišalo zanje, niso pa vedeli, kako stopiti z njimi v kontakt. Predsednik združenja je še povedal, da so poleg storitve SMS-naročanja pred kratkih predstavili tudi spletno stran. Dolga leta so dostavljavci hrane uporabljabi barvi kodni sistem za pobiranje hrane in dostavo le-te, saj je večina med njimi neizobraženih (le nekaj jih ima malo izobrazbe). Pa vendarle so kljub temu znani po tem, da niso delali napak, njihov sistem pa je bil marsikje tudi primer za študij.

Naročanje s pomočjo SMS-ov sedaj poteka tako, da stranka kot ključno besedo v SMS vpiše "dabba" ter doda svoj naslov in telefonsko številko, nato pa jih pokličejo iz centra dostavljavcev za potrditev registracije. Kljub sodobni tehnologiji pa bodo sami dostavljavci še vedno uporabljali barvi kodni sistem za raznašanje kosil.

Za zaključek je predsednik združenja povedal, da dobijo povprečno po 10 novih strank oz. naročil preko SMS-ov. Prepričan je tudi, da bodo njegovi zaposleni zmogli povečanje strank.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki