marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

slikaUstvarite telefon po svoji meri: z aplikacijo Good Lock in robnimi ploščami
21.11.2025

Če je telefon vaš vsakodnevni spremljevalec, naj odraža vaš slog. Z aplikacijo Good Lock lahko prilagodite skoraj vse, od zaklenjenega zaslona do videza pregledovalnika odprtih aplikacij in načina, kako se odpira plošča z obvestili.

članki

D*nar lahko v skupini tuš porabite po svoje


13.06.2013
Objavil: Dare Gliha

Skupina Tuš ponuja kupcem D*NAR. Vsak nakup ali plačilo storitev v vseh dejavnostih skupine, ki so prvič povezane na takšen način, prinaša D*NAR na Tuš klub kartico. Pridobljeni D*NAR lahko kupci poljubno porabijo v vseh dejavnostih, npr. za nove nakupe v trgovinah in drogerijah, plačilo računa pri Tušmobilu, naročilo rojstnodnevne torte v slaščičarni De la Creme ali za uro bowlinga s prijatelji.

V Skupini Tuš so se v časih zaostrenih gospodarskih razmer odločili kupcem ponuditi večjo dodano vrednost. Nastala je ena ugodnost, poimenovana D*NAR, ki prvič povezuje celotno skupino in njena štiri področja – trgovine, drogerije, Tušmobil in zabavo. D*NAR na preprost in pregleden način omogoča unovčevanje vrednosti v evrih, pridobljenih na Tuš klub kartici. »Na inovativen način smo povezali vse dejavnosti v naši skupini in tako kupcem omogočili še večje ugodnosti pri vsakodnevnih stroških,« pojasnjuje generalni direktor Skupine Tuš Ivo Švrljuga in dodaja: »Več nakupov in več storitev prinaša več D*NAR-ja. Ideja je zelo preprosta in prepričani smo, da bodo kupci hitro doumeli, da so nakupi pri nas oplemeniteni z veliko dodane vrednosti.«

Člani Tuš kluba z vsakodnevnimi nakupi izbranih izdelkov ali storitev v Skupini Tuš na svojo člansko kartico pridobivajo D*NAR. Stanje se kupcem ob vsakem plačilu izpiše na koncu računa, kar omogoča preprost nadzor in upravljanje. Kupci bodo D*NAR lahko prosto porabili v kateri koli dejavnosti Tuša – za nakupe v trgovinah in drogerijah, kavo v Bowling barih, slaščice v De la Cremu ali za plačilo naročnine pri Tušmobilu, kar so samo nekatere od možnosti.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki