marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

D*nar lahko v skupini tuš porabite po svoje


13.06.2013
Objavil: Dare Gliha

Skupina Tuš ponuja kupcem D*NAR. Vsak nakup ali plačilo storitev v vseh dejavnostih skupine, ki so prvič povezane na takšen način, prinaša D*NAR na Tuš klub kartico. Pridobljeni D*NAR lahko kupci poljubno porabijo v vseh dejavnostih, npr. za nove nakupe v trgovinah in drogerijah, plačilo računa pri Tušmobilu, naročilo rojstnodnevne torte v slaščičarni De la Creme ali za uro bowlinga s prijatelji.

V Skupini Tuš so se v časih zaostrenih gospodarskih razmer odločili kupcem ponuditi večjo dodano vrednost. Nastala je ena ugodnost, poimenovana D*NAR, ki prvič povezuje celotno skupino in njena štiri področja – trgovine, drogerije, Tušmobil in zabavo. D*NAR na preprost in pregleden način omogoča unovčevanje vrednosti v evrih, pridobljenih na Tuš klub kartici. »Na inovativen način smo povezali vse dejavnosti v naši skupini in tako kupcem omogočili še večje ugodnosti pri vsakodnevnih stroških,« pojasnjuje generalni direktor Skupine Tuš Ivo Švrljuga in dodaja: »Več nakupov in več storitev prinaša več D*NAR-ja. Ideja je zelo preprosta in prepričani smo, da bodo kupci hitro doumeli, da so nakupi pri nas oplemeniteni z veliko dodane vrednosti.«

Člani Tuš kluba z vsakodnevnimi nakupi izbranih izdelkov ali storitev v Skupini Tuš na svojo člansko kartico pridobivajo D*NAR. Stanje se kupcem ob vsakem plačilu izpiše na koncu računa, kar omogoča preprost nadzor in upravljanje. Kupci bodo D*NAR lahko prosto porabili v kateri koli dejavnosti Tuša – za nakupe v trgovinah in drogerijah, kavo v Bowling barih, slaščice v De la Cremu ali za plačilo naročnine pri Tušmobilu, kar so samo nekatere od možnosti.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki