marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Crazy Frog v težavah


05.01.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Britanski regulator telefonskih storitev ICSTIS je kaznoval dobavitelja popularne nore žabe mBlox s plačilom kazni v višini 71.000 ameriških dolarjev, hkrati pa ukazal povračilo sredstev vsem, ki so se pritožili.

Sankcije so bile naložene, ko je ICSTIS našel varljive in ne dovolj jasne številke stroškov same promocije. Razsodbi je sledila dolgi raziskavi in ustnim zaslišanjem z dobaviteljema SMS storitev mBlox in Jamba – družbi, ki stojita za omenjeno noro žabo (Crazy Frog).

Pri ICSTIS so prejeli 338 pritožb, s tem so uporabniki jasno dali vedeti, da niso poznali vrste storitev in so preprosto verjeli, da so plačali samo enkrat.

Odbor za zaslišanje je tudi ugotovil, da so promocije zahtevale veliko interpretacij, prošenj in potrpljenja strank. Ugotovili so tudi, da je šlo veliko razmišljanja v smer oglaševanja, nasprotno pa je bilo zelo malo časa porabljenega za same pogoje. S tem so se izognili pomembnim informacijam in nejasno opisali ponujene storitve.

Direktor firme ISCTIS George Kidd je povedal: "Odbor za zaslišanje je dal jasno vedeti, da potrošniki ne bi smeli sami iskati informacij, koliko stanejo storitve. Čeprav je odbor ugotovil, da ni bilo nobene prevare ali zlonamernega namena s to storitvijo, pa sta družbi pokazali nespoštovanje, neprofesionalen odnos in se nista nikakor zjasnili o točnih stroških storitev do potrošnikov."

Družba mBlox se lahko v roku 20 delovnih dni pritoži na odločitev.

Pri ICSTIS so še povedali, da so v letu 2005 prejeli več kot 2.200 pritožb o naročenih SMS-storitvah. Vendar pa je število pritožb upadlo kar za 75 % po tistem, ko so uvedli nove pogoje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki