marketing
več | arhivpoudarjeno.
slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

slikaV Googlovem klepetu boste lahko klepetali z uporabniki storitev Slack in Microsoft Teams
26.04.2024

Google svojo aplikacijo za klepet odpira tudi drugim platformam, kot sta Slack in Microsoft Teams. Nova integracija vam omogoča, da sporočate uporabnikom v aplikacijah Slack in Teams, ne da bi vam bilo treba preklapljati med aplikacijami.

slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

članki

Crazy Frog v težavah


05.01.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Britanski regulator telefonskih storitev ICSTIS je kaznoval dobavitelja popularne nore žabe mBlox s plačilom kazni v višini 71.000 ameriških dolarjev, hkrati pa ukazal povračilo sredstev vsem, ki so se pritožili.

Sankcije so bile naložene, ko je ICSTIS našel varljive in ne dovolj jasne številke stroškov same promocije. Razsodbi je sledila dolgi raziskavi in ustnim zaslišanjem z dobaviteljema SMS storitev mBlox in Jamba – družbi, ki stojita za omenjeno noro žabo (Crazy Frog).

Pri ICSTIS so prejeli 338 pritožb, s tem so uporabniki jasno dali vedeti, da niso poznali vrste storitev in so preprosto verjeli, da so plačali samo enkrat.

Odbor za zaslišanje je tudi ugotovil, da so promocije zahtevale veliko interpretacij, prošenj in potrpljenja strank. Ugotovili so tudi, da je šlo veliko razmišljanja v smer oglaševanja, nasprotno pa je bilo zelo malo časa porabljenega za same pogoje. S tem so se izognili pomembnim informacijam in nejasno opisali ponujene storitve.

Direktor firme ISCTIS George Kidd je povedal: "Odbor za zaslišanje je dal jasno vedeti, da potrošniki ne bi smeli sami iskati informacij, koliko stanejo storitve. Čeprav je odbor ugotovil, da ni bilo nobene prevare ali zlonamernega namena s to storitvijo, pa sta družbi pokazali nespoštovanje, neprofesionalen odnos in se nista nikakor zjasnili o točnih stroških storitev do potrošnikov."

Družba mBlox se lahko v roku 20 delovnih dni pritoži na odločitev.

Pri ICSTIS so še povedali, da so v letu 2005 prejeli več kot 2.200 pritožb o naročenih SMS-storitvah. Vendar pa je število pritožb upadlo kar za 75 % po tistem, ko so uvedli nove pogoje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki