marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

članki

Counterpoint napoveduje 310 milijonov slušalk TWS v letu 2021


12.05.2021
Objavil: Dare Gliha

Popularnost pravih brezžičnih stereo slušalk TWS, ki smo jo videli v preteklih letih, naj bi se nadaljevala tudi v letošnjem letu. V svojem najnovejšem poročilu Counterpoint Research napoveduje, da bo leta 2021 prodano okoli 310 milijonov slušalk TWS, kar je za 33 odstotkov več kot 233 milijonov prodanih primerkov leta 2020. Apple, Xiaomi in Samsung naj bi ostali trije največji igralci v tem segmentu.

Kljub trajajoči pandemiji in zmanjšani potrošniški porabi so lani pošiljke slušalk TWS po vsem svetu narasle za 78 %. Po preteklih poročilih je bilo leta 2020 poslanih 233 milijonov brezžičnih slušalk, kar je precej preseglo začetna pričakovanja. Slušalke TWS so v zadnjem letu ostale eden najbolj iskanih tehnoloških izdelkov, pri čemer je ponudba od nizkega do srednjega razreda doživela največjo rast.

Apple je bil lani vodilni v tem segmentu, tudi letos naj bi ta primat ohranil in tako zabeležil približno 27 % tržni delež. Precej oddaljen bo na drugem mestu Xiaomi, ki naj bi dosegel okoli 9 % trga, Samsung pa bo s svojim 7 % tržnim deležem najverjetneje zaokrožil prva tri mesta. Predvideva se, da bo četrtletje od julija do septembra vrhunec za ta segment, zagotovo pa je trenutno največ zanimanja za naslednjo Applovo izdajo slušalk AirPods, ki naj bi prispele to jesen.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki