marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

COOL za vsakogar


13.08.2015
Objavil: Thomas Bergant

Ob vedno večjih zaslonih, spominu in drugih značilnostih se kar samo odpira vprašanje, kaj je pomembno za uporabnika? Cena? Dizajn? Fotoaparat? Koliko je potrošnik pripravljen plačati za novi pametni telefon? Koliko točk je potrebnih za dobro fotografijo, koliko jedrni procesor je potreben za vsakodnevno uporabo? Večini operacij zadošča dvojedrni procesor, ostali so običajno potrebni za igranje video iger.

Največji ponudnik video vsebin na Kitajskem LeTV je na hongkonški borzi pretekli mesec kupil lastniški delež družbe Coolpad LTD, v vrednosti 350 milijonov dolarjev, in tako postal drugi največji lastnik več milijard dolarjev vredne družbe. Kakovostne vsebine z LeTV bodo v prihodnje na voljo na Coolpad napravah, kar bo omogočalo razvoj znamke, vstop na zahtevna tržišča in spremenilo uporabo pametnih telefonov. S tem bodo pametni telefoni še bolj prevzeli možnost uporabe kot TV, povišala se bo tudi uporabna vrednost kakovostnih vsebin.

Coolpad je četrti največji proizvajalec in sedma največja blagovna znamka pametnih telefonov na svetu. Od leta 2003 združuje eleganten dizajn, izbrane materiale, prvovrstno izdelavo in kakovostno uporabniško izkušnjo.

Coolpad verjame, da je pametni telefon življenjski partner, ki uporabniku omogoča izražanje individualne osebnosti in zagotavlja edinstveno izkušnjo s cool napravo.

Coolpad stremi k neločljivi povezavi med tehnologijo, znamko in uporabnikom. Coolpad pametni telefon je zgolj začetek. Fotografije, kontakti, dokumenti in aplikacije so dragoceni gradniki, ki pametni telefon spreminjajo v bogato osebno doživetje.

Coolpad je lastnik več kot 5.000 patentov, ki so povezani z mobilnimi aplikacijami, brezžično in LTE tehnologijo, telekomunikacijo, dual SIM card tehnologijo in mnogih drugih, kar ga uvršča med najbolj plodne razvijalce.

Svetovni proizvajalec na evropski trg prihaja avgusta 2015 in z velikim zadovoljstvom sporoča, da mu pri vstopu na zahtevni evropski trg pomaga družba TCCM, najbolj uspešen distributer v Osrednji in Vzhodni Evropi.

Kmalu bo znano tudi, kateri telefoni prihajajo na evropsko tržišče, zagotovo pa bodo opremljeni z LTE tehnologijo, izjemnim dizajnom in cool ceno.

Več informaci na Coolpad Slovenija Facebook strani.

Coolpad je ustanovil Yulong Computer Telecommunication Scientific Co., Ltd. (“Yulong Telecommunications”), ki je vodilni igralec na tržišču že od leta 1993. Yulong je prispeval k razvoju pametnih telefonov in je vodilni na področju razvoja in dobave pametnih telefonov, brezžičnih podatkovnih platform in poslovnih rešitev z dodano vrednostjo na Kitajskem. Družba je bila na Main Board v Hong Kongu vpisana decembra 2004. Kot eden od prvih proizvajalcev usmerjenih v razvoj in prodajo pametnih telefonov, tesno sodeluje z operaterji za razvoj inovativnih, difereniiranih in visoko kakovostnih rešitev. Šest razvojno raziskovalnih centrov je nastalo v mestih Shenzen, Peking, Nanjing, Xi’an, Dongguan in Hefei, kjer je zaposlenih več kot 2.000 raziskovalcev. Coolpad letno lansira več kot 85 modelov pametnih telefonov, mednarodna prodajna mreža deluje na Kitajskem, v ZDA, Evropi in Indiji.

Družba TCCM je specializirana za telekomunikacijske kanale in poslovni razvoj premium blagovnih znamk za mobilne telefone v Osrednji in Vzhodni Evropi. TCCM mreža povezuje 52 operaterjev mobilne telefonije in 150 prodajnih mest s področja telco industrije, v 24 državah. TCCM strokovna ekipa obsega 50 strokovnjakov, v 14 državah. Družba je doslej v Osrednji in Vzhodni Evropi uspešno lansirala znamke Samsung, HTC, Beats, Meizu, Honor in CAT Phones. TCCM je v sodelovanju s poslovnimi partnerji poskrbel za distribucijo več kot 10 milijonov pametnih telefonov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki