marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

"iPhone" že na sodišču


16.01.2007
Objavil: Mitja Zupančič

Družba Cisco System toži družbo Apple Inc. v zvezi z novim mobilnikom iPhone. Sporno je namreč ime, ki naj bi kršilo blagovno znamko. Tožba, vložena na sodišču v severni Kaliforniji je prišla samo dan po tem, ko je Steve Jobs predstavil revolucionarni mobilnik na sejmu v San Franciscu.

Med oglaševanjem novega izdelka pa v ozadju še vedno ni bilo popolnoma razčiščeno okoli imena med obema podjetjema, ki se nahajata v znani Silikonski dolini.

Največji proizvajalec mrežne opreme Cisco si lasti omenjeno blagovno znamko "iPhone" že od leta 2000, ko so prevzeli družbo InfoGear Technology Corp, katero je tudi prvo registriralo sporno ime.

Nekaj tednov nazaj so pri Cisco Linksys diviziji registrirali blagovno znamko pri uporabi Internetnega telefona, imenovanega "iPhone, ki uporablja vse bolj popularni VoIP sistem.

Vendar nekaj dni nazaj je vseeno Steve Jobs razkril nov Applov mobilnik z na dotik občutljivim zaslonom, s predvajalnikom glasbe, internetnim brskljalnikom in s storitvami glasovne in elektronske pošte.

Applova predstavnica Natalie Kerris je povedala, da trenutno ne morejo podati komentarja na omenjeno tožbo.

Pri Ciscu so še zatrdili, da so se z Applom že nekaj let pogajali za licenčni sporazum, vendar Applovi odvetniki pogodbe niso ne podpisali, niti vrnili. "Pri Ciscu smo začeli s pogajanji v dobri veri, potem ko so pri Applu znova in znova spraševali za dovoljenju pri uporabi imena "iPhone", je povedal Mark Chandler, višji podpredsednik in splošni svetovalec in dodal: "Ni dvoma o odličnosti njihovega izdelka, vendar vseeno ne bi smeli uporabljati naše blagovne znamke brez našega dovoljenja."

Pri Ciscu iščejo sodno prepoved, tako da družba Apple ne bo zmožna kopirati imena iPhone. "Današnji iPhone ni jutrišnji iPhone. Potencial pri združevanju domačega telefona, mobilnika, delavnega telefona in osebnega računalnika je brez meja, zato je tudi tako pomembno, da obdržimo našo blagovno znamko," je še dodal Chandler.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki