marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

članki

Dobra reklamna poteza podjetja Cardo


21.06.2008
Objavil: Dare Gliha

Na spletu je zadnje dni za razburjenje poskrbel video, ki je prikazoval, kako je nekaj prijateljev s pomočjo mobilnega telefona in sevanja speklo pokovko. Sedaj je znano, da je video neresničen, saj je le del reklamne kampanje izdelovalca modrozobih slušalk podjetja Cardo Systems.

Tako so na YouTube-u objavili video, ki razkrije skrivnost, katera je poskrbela za kar nekaj nasprotujočih si mnenj. »Videi se širijo hitreje kot karkoli do sedaj, hkrati pa vsebina le-teh postaja urbana legenda,« je povedala Kathryn Rhodes, predstavnica podjetja Cardo Systems.

Prikrito oglaševanje se povečuje, saj lahko vsak naredi svoj posnetek in ga objavi na spletu, ter tako odreže svoj kos internetne slave.

Za konec si zanimivo in precej drugačno reklamo lahko ogledate na YouTube-u.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki