marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

članki

Brezplačna java igrica pri vsaki SD kartici


10.05.2008
Objavil: Mitja Zupančič

Verjetno je eden izmed sestankov za bodoče izdelke pri japonski družbi Hagiwara izgledal nekako takole: "Ljudje imajo radi telefone, ljudje imajo radi predpotopne igrice, telefoni imajo radi pomnilniške kartice - kaj če bi to vse skupaj združili in na hitro kaj zaslužili?"

Rezultat so posebne verzije microSD pomnilniških kartic, ki pridejo z dostopom do igre Space Invaders za mobilnike opremljene z Javo.

V osnovi ideja sploh ni slaba.

Težava nastave pri tem, da zahteva družba Taito (lastniki licence za omenjeno igro) pri nakupu 1 GB ali 2 GB kartice povezavo do njihove spletne strani za pretok igre. Tako se tu plačajo operaterju še stroški prenosa igre.

Pretkano, kajneda? Taito tako dobi kos podatkovne torte preko mobilnih omrežij, družba Hagiwara pa unovči nekaj denarja na račun prastare nostalgične igre. Zakaj zadeve ne poenostavijo in prednaložijo inštalacijo igre na pomnilniško kartico, niso povedali.

Žal pa je v vsaki dobri stvari tudi nekaj slabega. Po treh odigranih igrah je treba za vsako naslednjo igro doplačati. Hvala, ampak ne hvala.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki