marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

bob še vedno najhitreje rastoči ponudnik mobilne telefonije v Sloveniji


15.11.2013
Objavil: Dare Gliha

Nizkocenovni ponudnik mobilne telefonije bob je ob prihodu na slovenski trg napovedal najnižje cene storitev mobilne telefonije, ponudbo brez vezave ter drobnega tiska. Po dveh letih prisotnosti bob drži svojo zavezo ter povečuje krog naročnikov in predplačnikov, ki jih vedno znova razveseljuje z novimi paketi po najnižjih cenah. Tudi v bližajočem prazničnem času bo bob obstoječe in bodoče uporabnike razveselil s posebno ponudbo primerno za vsak žep.

Topel sprejem znamke in eksponentna rast zadovoljnih uporabnikov boba sta po mnenju vodje blagovne znamke v Sloveniji, gospoda Žiga Doberleta, nedvomno povezana s kombinacijo najnižje cene na trgu, enostavnostjo sklenitve paketa, kakovostno storitvijo ter dejstvom, da je bob vedno na dosegu roke, saj je prisoten na več kot 1.000 prodajnih mestih po vsej Sloveniji. “Uporabniki v današnjih časih želijo prihraniti in prav to je poslanstvo boba: zagotavljanje najnižje cene, transparentna in enostavna ponudba brez skritih stroškov. Tega se zavedajo tudi naši zadovoljni uporabniki, saj raziskave kažejo, da je blagovna znamka bob vedno bolj prepoznavna in priljubljena,” je pojasnil Žiga Doberlet ter se uporabnikom zahvalil za zaupanje.

Prednovoletno gostovanje v tujih omrežjih
Bistvo nizkocenovnih ponudnikov je njihova uporabnost in široka dostopnost. Blagovna znamka bob zmore oboje, zato svojim naročnikom ponuja najcenejše gostovanje v EU, kar bo za mnoge, ki načrtujejo svoj prednovoletni oddih, zagotovo dobrodošla informacija. Več informacij o ponudbi storitev je zbranih na spletni strani www.bob.si.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki