marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei objavil poslovne rezultate v prvem polletju 2020
15.07.2020

Družba Huawei je objavila poslovne rezultate za prvo polovico leta 2020. Družba je v tem obdobju ustvarila 454 milijard juanov (57 milijard evrov) prihodkov, kar je 13,1 odstoten porast v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta, neto stopnja dobičkonosnosti prihodkov pa je znašala 9,2 odstotka.

slikaZnana oblika prihajajoče serije iPhone 12
13.07.2020

Mobile Fun je na spletu objavil video, kjer so pokazali obliko nove serije iPhone 12. Gre za delovno različico mobilnikov, tako da končna oblika verjetno ne bo enaka prikazanemu, pričakuje se spremembe predvsem pri modulu kamere.

slikaApple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo
10.07.2020

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

članki

Bo mobilno plačevanje nadomestilo plačilne kartice?


15.11.2019
Objavil: Dare Gliha

Mastercard je v najnovejši raziskavi Masterindex raziskal plačilne navade Slovencev, kjer vse pomembnejšo vlogo prevzemajo brezstična plačila. Slovenci poleg brezstične oblike plačevanja s fizičnimi karticami vse pogosteje za svoje nakupe uporabljajo mobilne telefone.

Za svoje nakupe uporablja mobilni telefon tako že skoraj polovica (48 %) vprašanih, pri čemer je bilo še pred štirimi leti takšnih le 38 %. Pri tem se 21 % vprašanih poslužuje mobilnih denarnic, ki jih ponujajo banke izdajateljice kartic, 20 % zaupa Moneti, 9 % vprašanih je že plačevalo s pomočjo tekstovnih sporočil in drugih oblik mobilnih plačil (6 %), medtem ko 5 % svoja plačila opravi preko aplikacije mBills.

Naklonjenost plačevanju prek mobilnih aplikacij prav tako narašča, in sicer je tem pred štirimi leti zaupalo le 34 % vprašanih, danes pa bi že 57 % vprašanih plačevalo z mobilno aplikacijo. Večina kljub temu še vedno zaupa zgolj bančnim aplikacijam (42 %), manjši del pa tudi aplikacijam drugih ponudnikov (15 %). Kljub temu so mobilni telefoni vse bolj priljubljeni tudi pri uporabi drugih finančnih storitev, kot so mobilne banke (porast iz 40 % v letu 2018 na 49 % v letu 2019), potrjevanje spletnih plačil (porast iz 28 % v letu 2018 na 32 % v letu 2019), plačila na prodajnih mestih (porast iz 8 % v letu 2018 na 14 % v letu 20 19) in drugo (1 %). Prav tako je upadel delež oseb, ki mobilnih telefonov ne uporabljajo za finančne storitve (upad iz 79 % v letu 2015 na 41 % v letu 2019).

V zadnjih petih letih pa je moč opaziti tudi znatno povečanje število tistih, ki menijo, da bodo mobilne naprave v naslednjih petih letih najbolj priljubljeno plačilno sredstvo (10 % jih je bilo takega mnenja leta 2015, leta 2019 pa 31 %). Narašča pa celo delež tistih, ki bi bili pripravljeni povsem nadomestiti klasična plačila s plačili prek mobilnega telefona, saj je takšnih že skoraj tretjina.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki