marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Nadgradnja vzrok za izpad BlackBerry storitev


28.02.2008
Objavil: Borut Groboljšek

Po navedbah odgovornih v podjetju Research in Motion (RIM), so bila za izpad RIM so dejali, da je bila nadgradnja del rutinskih prizadevanj za izboljšanje kvalitete storitev in da podobne predhodne nadgradnje niso povzročile težav.

Tri urni izpad e-pošte so občutili predvsem uporabniki, ki so vajeni preverjanja in pošiljanja e-pošta kadarkoli je na voljo mobilno omrežje. Izpad je bil omejen le na uporabnike v Severni Ameriki. To je bil že drugi večji izpad v obdobju enega leta. V Aprilu je manjša programska napaka povzročila izpad storitve za vse uporabnike, manjša težava pa se je, prav tako zaradi programske napake, pojavila tudi v septembru.

RIM je bil v zadnjem času zelo "vroč" - v četrtletju, ki se je končalo s 1.12.2007 so v uporabniško bazo dodali 1,65 miljona uporabnikov, tako da imajo skupaj že več kot 12 miljonov uporabnikov po vsem svetu.
Strokovnajki pravijo, da je RIM-ov sistem zanesljiv, vendar pa lahko vsaka težava, zaradi njihovega centralističnega sistema, prizadane miljone uporabnikov. Vsaka e-pošta poslana z BlackBerry naprave v Severni Ameriki gre preko Network Operations Centra (NOC). Kot kaže, je do težave prišlo prav tam, ko se je en izmed dveh spletnih strežnikov, ki posredujeta korporativno pošto, prenehal odzivati.

Analitiki pravijo, da ima vsak sistem, ki vsebuje NOC t.i. Single point of failure, torej lahko napaka na tem mestu pomeni izpad celotnega sistema. Analitike čudi, da RIM navkljub vsem prizadevanjem še ni vspostavil zadostnega števila vsporednih povezav, ki bi takšne težave odpravile.

Microsoftova konkurenčna rešitev ne temelji na sistemu NOC saj se e-pošta posreduje s službenega strežnika neposredno na mobilno napravo. S tega stališča je možnost za širši izpad precej manjša, lahko pa sistem odpove na lokalni ravni.

Se pa analitiki strinjajo, da ima RIM-ov sistem centralnega upravljanja tudi določene prednosti, vključno z visoko stopnjo varnosti. Je pa RIM v zadnjem letu precej izboljšal ravnanje ob podobnih izpadih, saj obvešča uporabnike hitro po začetku težav. Tega še aprila ni bilo saj je večina uporabnikov za takratni izpad izvedela šele iz medijev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki