marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Nadgradnja vzrok za izpad BlackBerry storitev


28.02.2008
Objavil: Borut Groboljšek

Po navedbah odgovornih v podjetju Research in Motion (RIM), so bila za izpad RIM so dejali, da je bila nadgradnja del rutinskih prizadevanj za izboljšanje kvalitete storitev in da podobne predhodne nadgradnje niso povzročile težav.

Tri urni izpad e-pošte so občutili predvsem uporabniki, ki so vajeni preverjanja in pošiljanja e-pošta kadarkoli je na voljo mobilno omrežje. Izpad je bil omejen le na uporabnike v Severni Ameriki. To je bil že drugi večji izpad v obdobju enega leta. V Aprilu je manjša programska napaka povzročila izpad storitve za vse uporabnike, manjša težava pa se je, prav tako zaradi programske napake, pojavila tudi v septembru.

RIM je bil v zadnjem času zelo "vroč" - v četrtletju, ki se je končalo s 1.12.2007 so v uporabniško bazo dodali 1,65 miljona uporabnikov, tako da imajo skupaj že več kot 12 miljonov uporabnikov po vsem svetu.
Strokovnajki pravijo, da je RIM-ov sistem zanesljiv, vendar pa lahko vsaka težava, zaradi njihovega centralističnega sistema, prizadane miljone uporabnikov. Vsaka e-pošta poslana z BlackBerry naprave v Severni Ameriki gre preko Network Operations Centra (NOC). Kot kaže, je do težave prišlo prav tam, ko se je en izmed dveh spletnih strežnikov, ki posredujeta korporativno pošto, prenehal odzivati.

Analitiki pravijo, da ima vsak sistem, ki vsebuje NOC t.i. Single point of failure, torej lahko napaka na tem mestu pomeni izpad celotnega sistema. Analitike čudi, da RIM navkljub vsem prizadevanjem še ni vspostavil zadostnega števila vsporednih povezav, ki bi takšne težave odpravile.

Microsoftova konkurenčna rešitev ne temelji na sistemu NOC saj se e-pošta posreduje s službenega strežnika neposredno na mobilno napravo. S tega stališča je možnost za širši izpad precej manjša, lahko pa sistem odpove na lokalni ravni.

Se pa analitiki strinjajo, da ima RIM-ov sistem centralnega upravljanja tudi določene prednosti, vključno z visoko stopnjo varnosti. Je pa RIM v zadnjem letu precej izboljšal ravnanje ob podobnih izpadih, saj obvešča uporabnike hitro po začetku težav. Tega še aprila ni bilo saj je večina uporabnikov za takratni izpad izvedela šele iz medijev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki