marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrvi pametni telefon s petimi zlatimi oznakami DXOMARK 2024
18.03.2024

HONOR je s svojim najnovejšim modelom pametnega telefona Magic6 Pro ponovno na novo definiral meje segmenta prvokakovostnih pametnih telefonov. HONOR Magic6 Pro je prvi pametni telefon, ki mu je DXOMARK 2024 podelil pet zlatih ocen.

slikaApple je določil čas za dostop do alternativnih trgovin z aplikacijami po izstopu iz EU
15.03.2024

Apple je končno razkril, kakšna je napovedana politika “gone for too long” (politika predolgega odhoda) do uporabnikov, ki so si naložili aplikacije izven trgovine AppStore in zapustijo Evropsko unijo. To obdobje je sedaj točno določeno, in sicer 30 dni.

slikaTelefon z Androidom lahko sedaj uporabljate kot kamero v operacijskem sistemu Windows 11
13.03.2024

Najnovejši dodatek k programu Windows Insider je možnost uporabe telefona ali tabličnega računalnika s sistemom Android kot spletne kamere. Uporabniki Windows 11, ki so vključeni v program Insider, lahko zdaj med videokonferenčnimi sejami kot spletno kamero uporabljajo vse telefone ali tablične računalnike z operacijskim sistemom Android 9.0 in novejšim.

slikaApple je imel sedem najbolje prodajanih pametnih telefonov v letu 2023
11.03.2024

V novem poročilu družbe Counterpoint Research je navedeno, da je imel Apple leta 2023 sedem najbolje prodajanih pametnih telefonov, kar se je zgodilo prvič. Preostala tri mesta v prvi deseterici je zasedel Samsung.

članki

Nadgradnja vzrok za izpad BlackBerry storitev


28.02.2008
Objavil: Borut Groboljšek

Po navedbah odgovornih v podjetju Research in Motion (RIM), so bila za izpad RIM so dejali, da je bila nadgradnja del rutinskih prizadevanj za izboljšanje kvalitete storitev in da podobne predhodne nadgradnje niso povzročile težav.

Tri urni izpad e-pošte so občutili predvsem uporabniki, ki so vajeni preverjanja in pošiljanja e-pošta kadarkoli je na voljo mobilno omrežje. Izpad je bil omejen le na uporabnike v Severni Ameriki. To je bil že drugi večji izpad v obdobju enega leta. V Aprilu je manjša programska napaka povzročila izpad storitve za vse uporabnike, manjša težava pa se je, prav tako zaradi programske napake, pojavila tudi v septembru.

RIM je bil v zadnjem času zelo "vroč" - v četrtletju, ki se je končalo s 1.12.2007 so v uporabniško bazo dodali 1,65 miljona uporabnikov, tako da imajo skupaj že več kot 12 miljonov uporabnikov po vsem svetu.
Strokovnajki pravijo, da je RIM-ov sistem zanesljiv, vendar pa lahko vsaka težava, zaradi njihovega centralističnega sistema, prizadane miljone uporabnikov. Vsaka e-pošta poslana z BlackBerry naprave v Severni Ameriki gre preko Network Operations Centra (NOC). Kot kaže, je do težave prišlo prav tam, ko se je en izmed dveh spletnih strežnikov, ki posredujeta korporativno pošto, prenehal odzivati.

Analitiki pravijo, da ima vsak sistem, ki vsebuje NOC t.i. Single point of failure, torej lahko napaka na tem mestu pomeni izpad celotnega sistema. Analitike čudi, da RIM navkljub vsem prizadevanjem še ni vspostavil zadostnega števila vsporednih povezav, ki bi takšne težave odpravile.

Microsoftova konkurenčna rešitev ne temelji na sistemu NOC saj se e-pošta posreduje s službenega strežnika neposredno na mobilno napravo. S tega stališča je možnost za širši izpad precej manjša, lahko pa sistem odpove na lokalni ravni.

Se pa analitiki strinjajo, da ima RIM-ov sistem centralnega upravljanja tudi določene prednosti, vključno z visoko stopnjo varnosti. Je pa RIM v zadnjem letu precej izboljšal ravnanje ob podobnih izpadih, saj obvešča uporabnike hitro po začetku težav. Tega še aprila ni bilo saj je večina uporabnikov za takratni izpad izvedela šele iz medijev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki