marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

članki

Nadgradnja vzrok za izpad BlackBerry storitev


28.02.2008
Objavil: Borut Groboljšek

Po navedbah odgovornih v podjetju Research in Motion (RIM), so bila za izpad RIM so dejali, da je bila nadgradnja del rutinskih prizadevanj za izboljšanje kvalitete storitev in da podobne predhodne nadgradnje niso povzročile težav.

Tri urni izpad e-pošte so občutili predvsem uporabniki, ki so vajeni preverjanja in pošiljanja e-pošta kadarkoli je na voljo mobilno omrežje. Izpad je bil omejen le na uporabnike v Severni Ameriki. To je bil že drugi večji izpad v obdobju enega leta. V Aprilu je manjša programska napaka povzročila izpad storitve za vse uporabnike, manjša težava pa se je, prav tako zaradi programske napake, pojavila tudi v septembru.

RIM je bil v zadnjem času zelo "vroč" - v četrtletju, ki se je končalo s 1.12.2007 so v uporabniško bazo dodali 1,65 miljona uporabnikov, tako da imajo skupaj že več kot 12 miljonov uporabnikov po vsem svetu.
Strokovnajki pravijo, da je RIM-ov sistem zanesljiv, vendar pa lahko vsaka težava, zaradi njihovega centralističnega sistema, prizadane miljone uporabnikov. Vsaka e-pošta poslana z BlackBerry naprave v Severni Ameriki gre preko Network Operations Centra (NOC). Kot kaže, je do težave prišlo prav tam, ko se je en izmed dveh spletnih strežnikov, ki posredujeta korporativno pošto, prenehal odzivati.

Analitiki pravijo, da ima vsak sistem, ki vsebuje NOC t.i. Single point of failure, torej lahko napaka na tem mestu pomeni izpad celotnega sistema. Analitike čudi, da RIM navkljub vsem prizadevanjem še ni vspostavil zadostnega števila vsporednih povezav, ki bi takšne težave odpravile.

Microsoftova konkurenčna rešitev ne temelji na sistemu NOC saj se e-pošta posreduje s službenega strežnika neposredno na mobilno napravo. S tega stališča je možnost za širši izpad precej manjša, lahko pa sistem odpove na lokalni ravni.

Se pa analitiki strinjajo, da ima RIM-ov sistem centralnega upravljanja tudi določene prednosti, vključno z visoko stopnjo varnosti. Je pa RIM v zadnjem letu precej izboljšal ravnanje ob podobnih izpadih, saj obvešča uporabnike hitro po začetku težav. Tega še aprila ni bilo saj je večina uporabnikov za takratni izpad izvedela šele iz medijev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki