marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrvi korak h kvantno varni prihodnosti s Samsung Knox
10.02.2025

Samsung razvija novo obliko napredne mobilne varnosti, ki je bila premierno predstavljena s serijo Galaxy S25. Tehnologija, znana kot postkvantna kriptografija (PQC), uporablja napredne algoritme za zaščito pred morebitnimi tveganji, ki jih kvantno računalništvo predstavlja za tradicionalne metode šifriranja.

slikaRaziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav
07.02.2025

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

slikaApple v prvem četrtletju z rekordno visokimi prihodkih kljub slabši prodaji iPhonov
05.02.2025

Praznično četrtletje je za Apple tradicionalno najboljše z vidika prihodkov, trimesečno obdobje do 28. decembra 2024 pa se je izkazalo za zgodovinsko. Četrtletni prihodki podjetja iz Cupertina so dosegli rekordno vrednost 124,3 milijarde dolarjev, kar je 4-odstotno povečanje na letni ravni.

slikaHONOR Magic7 Pro se v Evropi prodaja bolje kot predhodnik
03.02.2025

S predstavitvijo HONOR-jeve najnovejše naprave HONOR Magic7 Pro je prodaja po vsej Evropi strmo rasla, saj se je v prvih 48 urah od lansiranja prodalo kar 76 odstotkov več naprav kot pri predhodnem modelu HONOR Magic6 Pro. Poleg tega so podatki HONOR-ja pokazali, da je v 24 urah prodaja narasla za 31 odstotkov.

članki

Nadgradnja vzrok za izpad BlackBerry storitev


28.02.2008
Objavil: Borut Groboljšek

Po navedbah odgovornih v podjetju Research in Motion (RIM), so bila za izpad RIM so dejali, da je bila nadgradnja del rutinskih prizadevanj za izboljšanje kvalitete storitev in da podobne predhodne nadgradnje niso povzročile težav.

Tri urni izpad e-pošte so občutili predvsem uporabniki, ki so vajeni preverjanja in pošiljanja e-pošta kadarkoli je na voljo mobilno omrežje. Izpad je bil omejen le na uporabnike v Severni Ameriki. To je bil že drugi večji izpad v obdobju enega leta. V Aprilu je manjša programska napaka povzročila izpad storitve za vse uporabnike, manjša težava pa se je, prav tako zaradi programske napake, pojavila tudi v septembru.

RIM je bil v zadnjem času zelo "vroč" - v četrtletju, ki se je končalo s 1.12.2007 so v uporabniško bazo dodali 1,65 miljona uporabnikov, tako da imajo skupaj že več kot 12 miljonov uporabnikov po vsem svetu.
Strokovnajki pravijo, da je RIM-ov sistem zanesljiv, vendar pa lahko vsaka težava, zaradi njihovega centralističnega sistema, prizadane miljone uporabnikov. Vsaka e-pošta poslana z BlackBerry naprave v Severni Ameriki gre preko Network Operations Centra (NOC). Kot kaže, je do težave prišlo prav tam, ko se je en izmed dveh spletnih strežnikov, ki posredujeta korporativno pošto, prenehal odzivati.

Analitiki pravijo, da ima vsak sistem, ki vsebuje NOC t.i. Single point of failure, torej lahko napaka na tem mestu pomeni izpad celotnega sistema. Analitike čudi, da RIM navkljub vsem prizadevanjem še ni vspostavil zadostnega števila vsporednih povezav, ki bi takšne težave odpravile.

Microsoftova konkurenčna rešitev ne temelji na sistemu NOC saj se e-pošta posreduje s službenega strežnika neposredno na mobilno napravo. S tega stališča je možnost za širši izpad precej manjša, lahko pa sistem odpove na lokalni ravni.

Se pa analitiki strinjajo, da ima RIM-ov sistem centralnega upravljanja tudi določene prednosti, vključno z visoko stopnjo varnosti. Je pa RIM v zadnjem letu precej izboljšal ravnanje ob podobnih izpadih, saj obvešča uporabnike hitro po začetku težav. Tega še aprila ni bilo saj je večina uporabnikov za takratni izpad izvedela šele iz medijev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki