marketing
več | arhivpoudarjeno.
slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

slikaV Googlovem klepetu boste lahko klepetali z uporabniki storitev Slack in Microsoft Teams
26.04.2024

Google svojo aplikacijo za klepet odpira tudi drugim platformam, kot sta Slack in Microsoft Teams. Nova integracija vam omogoča, da sporočate uporabnikom v aplikacijah Slack in Teams, ne da bi vam bilo treba preklapljati med aplikacijami.

slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

članki

BenQ-Siemens: Nova blagovna znamka je razkrita


17.01.2006
Objavil: Thomas Bergant

BenQ Mobile, nova poslovna skupina znotraj korporacije BenQ, je globalni javnosti danes razkrila novo blagovno znamko BenQ-Siemens ter podrobno razložila strategijo za 2006, s katero namerava utrditi položaj v industriji mobilne telefonije.

Novo podjetje, ki je nastalo z združitvijo dinamičnega in komplementarnega partnerstva Siemensove bivše mobilne enote ter tajvanske skupine BenQ, se bo osredotočalo na razširitev svoje ponudbe na področju 3G tehnologije. Pri tem bodo uporabili BenQ-jevo sposobnost za razvoj multimedijskih produktov in s tem zgradili jasno ter razlikovalno produktno ponudbo. BenQ Mobile želi do konca leta 2006 doseči finančno stabilni poslovni položaj, pri tem pa se bo ravnal po dveh glavnih principih - osredotočenost in preprostost; osredotočenost na povezanost potrošnika in trga ter preprostost vseh obratovalnih struktur, da bi lahko maksimizirali učinkovitost.

Sodelovanje med podjetjema BenQ in Siemens, ki se je uradno začelo 1. oktobra 2005, združuje nepogrešljive nemške tehnološke izkušnje, ki si jih je podjetje nabralo v skoraj 150 letnem delovanju znotraj telekomunikacijskega sektorja, ter oblikovalske izkušnje in hitrost mladega podjetja BenQ. Partnerstvo odlikujejo mnoge prednosti obeh podjetij, od R&D-ja, dizajna, dosega potrošnikov do manufakture. Najpomembnejše je, da partnerstvo združuje kulturno moč obeh podjetij s skupno zmagovalno filozofijo. BenQ Mobile je tako unikaten in konkurenčen proizvajalec, ki bo z inovativnostjo vodil hiter razvoj mobilne tehnologije in digitalne konvergence.

Jerry Wang, podpredsednik in direktor marketinga korporacije BenQ korporacije, je povedal:
"Na enotni ravni smo uspešno združili dve podjetji in tako zabeležili novo fazo v našem razvoju – da v duhu in z energijo skupne BenQ-Siemens blagovne znamke pritegnemo potrošnike po vsem svetu. Prepričan sem, da lahko letos poživimo trg s predanostjo in strastjo, še posebej na področju 3G tehnologije, in da bo naša strategija vodila v uspešno poslovanje podjetja, ki bo na trgu predstavljalo pomemben tržni delež."

Za repozicioniranje podjetja je BenQ Mobile prevzel agresivno strategijo brendiranja in zavezanost, da zgradi močno globalno znamko. Blagovna znamka BenQ-Siemens temelji na osnovni temi „raziskovanja“ in uravnoteženo predstavlja svetova obeh podjetij. To se vizualno vidi v kvadratasto-okrogli obliki med besedama BenQ in Siemens – kvadrat, ki predstavlja racionalno mišljenje, in krog, ki predstavlja emocionalno raven - ter v žametni barvi, ki v sebi prepleta emocionalno rdečo barvo z racionalno modro. Duh nove blagovne znamke bo potrošnike prepričal tudi z raznolikimi možnostmi mobilne tehnologije.

Clemens Joos, izvršni direktor BenQ Mobile, je povedal: "Radi bi navdušili potrošnike, ki delijo naše prepričanje, da lahko kreativnost v tehnologiji obogati našo vsakdanjo komunikacijo. Nova BenQ-Siemens blagovna znamka uteleša omenjeno razmišljanje, v letu 2006 pa nameravamo predvsem eksperimentirali s pričakovanji – ne samo, kar se tiče produktov, ampak tudi na način, kako bomo komunicirali. Imamo izkušeno ekipo ljudi, ki vodijo novo podjetje in s katero samozavestno korakamo v prihodnost."

Ob lansiranju znamke BenQ-Siemens je podjetje danes predstavilo tudi prve tri mobilnike, ki bodo nosili novo združeno ime – EF81, S68 in S88. Čeprav vse tri modele odlikujeta tanek dizajn in vrhunska metalna barva, je model EF81 tisti, ki odraža prihodnji trend: miniaturno visoko hitrostno UMTS tehnologijo v izredno tanki preklopni obliki mobilnika iz magnezija. Podjetje BenQ-Siemens je napovedalo, da bo vsaj tretjina modelov, ki jih bo podjetje lansiralo v letu 2006, telefonov tretje generacije (3G), pri vseh pa bo poudarek na multimedijskih funkcijah; vsak tretji mobilnik od štirih bo vseboval glasbeni predvajalnik ali FM radio in vsak drugi telefon bo vseboval fotoaparat z ločljivostjo najmanj 1.3 milijonov točk. Z vidika oblike bo BenQ-Siemens proizvajal elegantne, a presenetljive produkte, ki bodo odražali izkušnje obeh podjetij. BenQ je poznan po nagrajenem dizajnu, ki je podjetju v treh letih (2002–2005) prinesel kar 86 mednarodnih nagrad s tega področja, podjetje Siemens pa že vseskozi spremlja sloves inovativnosti, saj so na trgu predstavili prvi drsni mobilnik in prvi mobilnik, ki je vseboval tudi mp3 predvajalnik.

BenQ Mobile si je za vsa četrtletja v letu 2006 postavil cilj izboljšati svoj finančni položaj in doseči finančno stabilno poslovanje. Podjetje že lahko spremlja rezultate prvih 100 dni obratovanja pod taktirko izkušenega vodstva. Doseglo je zmanjšanje obratovalnih izgub (nastalih v tretjem in četrtem četrtletju 2005), operaterji pa so pozitivno odregairali na novo zastavljeno pot, ki vključuje veliko 3G in multimedijsko bogatih produktov. Mnogi prihajajoči mobilniki se bodo hkrati pojavili v vseh ključnih regijah. Današnje lansiranje nove blagovne znamke predstavlja agresivno poslovno strategijo podjetja, ki je podkrepljena s konkurenčno strategijo in filozofijo za uspešno ter optimistično prihodnost.

Predstavitve treh novih mobilnikov lahko najdete s klikom na spodnje povezave:

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki