marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaUstvarite telefon po svoji meri: z aplikacijo Good Lock in robnimi ploščami
21.11.2025

Če je telefon vaš vsakodnevni spremljevalec, naj odraža vaš slog. Z aplikacijo Good Lock lahko prilagodite skoraj vse, od zaklenjenega zaslona do videza pregledovalnika odprtih aplikacij in načina, kako se odpira plošča z obvestili.

slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

članki

Banka Koper: prva slovenska banka z novim načinom plačevanja


25.05.2016
Objavil: Thomas Bergant

Banka Koper se je v sodelovanju z Intesa Sanpaolo Card in družbo MasterCard podala v svet mobilnega plačevanja ter ga pred kratkim predstavila širši javnosti. Tako je v sodelovanju z omenjenima partnerjema Banka Koper postala prva slovenska banka, ki uporabnikom omogoča mobilno plačevanje s pomočjo pametnega telefona prek storitev QL in Wave2Pay.

QL aplikacija omogoča mobilno plačevanje prek pametnega telefona. Plačevanje je s tem zelo enostavno, saj uporabnik le odpre aplikacijo, vnese svojo PIN številko, odčita QR kodo na mobilni napravi prodajalca in izvede plačilo. Sredstva so z računa plačnika v istem trenutku prenesena na račun prejemnika.

»QL Plačila so idealna rešitev za vsa manjša plačila, še posebej na prodajnih mestih, ki niso opremljena s POS terminali. Poleg plačil pa je tu še storitev QL Prenos, ki omogoča uporabnikom QL storitev prenašanje sredstev z računa na račun, kar je zelo priročno pri povračilu svojega dela računa v restavraciji, ki ga je pred tem že plačal prijatelj, ali pa pri nakazilu žepnine otroku, ko mu nenadoma zmanjka sredstev na računu. Dobra novica je, da je aplikacija QL dostopna tudi tistim, ki v Banki Koper nimajo odprtega transakcijskega računa,« je povedal g. Giancarlo Miranda, predsednik uprave Banke Koper. To pomeni, da uporabniku za uporabo storitve ne bo potrebno imeti klasičnega transakcijskega računa in mu torej ne bo treba menjati banke, če bo želel uporabljati QL plačila. Odpreti bo moral le t.i. predplačilni kartični račun.

Storitev Wave2Pay predstavlja brezstično mobilno plačevanje, ki temelji na tehnologiji HCE (Host Card Emulation). Slednja trenutno v svetu predstavlja najsodobnejši tehnološki razvoj na področju hitrega, učinkovitega in varnega plačevanja z zamahom pametnega telefona. Wave2Pay deluje na osnovi najnaprednejše NFC tehnologije, ki omogoča brezstično povezavo pametnega telefona in POS terminala, ki sprejema brezstična plačila. To storitev lahko uporabljajo tisti, ki imajo plačilno kartico (trenutno je na voljo s plačilno kartico Activa MasterCard) in odprt transakcijski račun pri Banki Koper. S pomočjo aplikacije je plastična plačilna kartica varno prenesena še v mobilno denarnico v uporabnikovem pametnem telefonu.

»Inovativnost na področju plačevanja je bila vedno ena najvišjih prioritet Intese Sanpaolo Card. Prvi na svetu smo v pilotnem projektu implementirali HCE tehnologijo za American Express in kot drugi v Evropi za Viso. Ponosni smo, da bomo tokrat to storili v Sloveniji, skupaj z Banko Koper in družbo MasterCard. To je zelo vznemirljiv trenutek tako za nas kot za naše poslovne partnerje, saj bo Banka Koper prva slovenska banka, ki bo te storitve ponudila svojim komitentom«, je s komentarjem pospremil današnji dogodek Zdenek Houser, predsednik upravnega odbora Intesa Sanpaolo Card.
Mobilno brezstično plačevanje z Wave2Pay je popolnoma varno. Podatki o kartici niso shranjeni na mobilnem telefonu, ampak se prenašajo izključno v trenutku plačevanja in to enkratno. Poleg tega pa telefon med plačevanjem ostane vedno v rokah lastnika. Brezstične transakcije so obdelane prek iste mreže kot pri standardnih plačilnih karticah, po zaključku transakcije pa se podatki brišejo iz mobilnega telefona. V primeru, da uporabnik plačilno kartico izgubi oz. mu je odtujena, preneha delovati tudi kartica na telefonu; če izgubi telefon, lahko fizično kartico še vedno nemoteno uporablja.

»Klasično denarnico nadomešča pametni telefon, in aplikaciji QL ter Wave2Pay se lepo dopolnjujeta. Nekatere naše sestrske banke, na primer na Hrvaškem in Slovaškem, že omogočajo plačevanje s pametnimi telefoni prav preko aplikacije Wave2Pay, zato sem prepričan, da bodo slovenski uporabniki lahko kmalu preizkusili priročnost tega načina plačevanja tako doma kot tudi v tujini« je še dodal g. Giancarlo Miranda, predsednik uprave Banke Koper.

»Plačilna kartica, kot jo poznamo danes, se bo počasi preobrazila v digitalno obliko in zasedla mesto poleg vseh tistih storitev, ki so nepogrešljive za naš vsakdan. Banka Koper in podjetje MasterCard imata že dolgo zgodovino uspešnega sodelovanja, ki nas je v teh dneh pripeljalo do rešitve Wave2Pay. V čast nam je, da smo lahko del tega izredno zanimivega obdobja, ko bomo skušali skupaj s partnerjema Banko Koper in Intesa Sanpaolo Card premakniti meje razvoja plačil v Sloveniji na višji nivo ter ponuditi uporabnikom MasterCard / Maestro plačilnih kartic še bolj varen, priročen in pameten način plačevanja«, je izjavil Boštjan Fabjančič, predstavnik družbe MasterCard za Slovenijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki