marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Bang & Olufsen in Samsung v najvišjem cenovnem razredu mobilnikov


19.09.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Danski proizvajalec prestižne elektronike Bang & Olufsen in korejski Samsung bosta letos splavila skupne mobilnike s tipičnim B&O dizajnom in visoko kvalitetnim zvokom.

Mobilniki bodo vsebovali osnovne komunikacijske funkcije in nekaj manj v smeri visoke tehnologije, je izjavil direktor znamke Bang & Olufsen in dodal, da je njihov cilj ponuditi trgu kvalitetno in cenovno najvišji razred mobilnikov. Znamka Bang & Olufsen nam je znana po njihovih dragih, umetniško nežno oblikovanih televizij in glasbene opreme.

"Začenjamo samo z enim modelom, vendar se zna kasneje zgoditi, da bo prišel še kakšen," je izjavil Torben Ballegaard Sorensen in dodal, da bodo telefoni namenjeni 25-letnim uporabnikom. "To bo zelo preprosto. Verjamemo, da je veliko ljudi navdušenih nad opcijami, ki jih mobilnik vsebuje. Poskusili bomo naredili nekaj takega, da bo odgovarjalo našim osnovnim kupcem, ki ne uporabljajo telefona kot igralno konzolo. Poudarek je na tem, da je telefon narejen za to, kar je bil prvotno namenjen – za pogovor."

Mobilniki bodo predstavljeni v 17 evropskih državah v četrtem kvartalu, so nam zaupali iz obeh družb.

Medtem, ko se večina mobilnih izdelovalcev osredotoča na tretjo generacijo (3G) telefonov s funkcijami, kot so video telefonija in prenašanjem glasbe preko spleta, Sorensen pravi, da bosta družbi uporabili preverjeno tehnologijo. "Imamo pozitivna pričakovanja, vendar vem da je to nišni produkt. Telefon ne bo vsem všeč, vendar če bo všeč vsaj dvema odstotkoma uporabnikov bo dovolj dobro."

Finska Nokia in ameriška Motorola imata namen postati elitna blagovna znamka, po njunih komentarjih sodeč. Najhujši tekmec Nokia, ki je do nedavnega ciljala na bogate potrošnike z njihovo ekskluzivno znamko Vertu, predstavlja izredno drage mobilnike, narejene iz platine, zlata in diamantov, kot tudi nove N-serije z vgrajenimi trdimi diski in visoko kvalitetnimi lečami za kamere.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki