marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Bang & Olufsen in Samsung v najvišjem cenovnem razredu mobilnikov


19.09.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Danski proizvajalec prestižne elektronike Bang & Olufsen in korejski Samsung bosta letos splavila skupne mobilnike s tipičnim B&O dizajnom in visoko kvalitetnim zvokom.

Mobilniki bodo vsebovali osnovne komunikacijske funkcije in nekaj manj v smeri visoke tehnologije, je izjavil direktor znamke Bang & Olufsen in dodal, da je njihov cilj ponuditi trgu kvalitetno in cenovno najvišji razred mobilnikov. Znamka Bang & Olufsen nam je znana po njihovih dragih, umetniško nežno oblikovanih televizij in glasbene opreme.

"Začenjamo samo z enim modelom, vendar se zna kasneje zgoditi, da bo prišel še kakšen," je izjavil Torben Ballegaard Sorensen in dodal, da bodo telefoni namenjeni 25-letnim uporabnikom. "To bo zelo preprosto. Verjamemo, da je veliko ljudi navdušenih nad opcijami, ki jih mobilnik vsebuje. Poskusili bomo naredili nekaj takega, da bo odgovarjalo našim osnovnim kupcem, ki ne uporabljajo telefona kot igralno konzolo. Poudarek je na tem, da je telefon narejen za to, kar je bil prvotno namenjen – za pogovor."

Mobilniki bodo predstavljeni v 17 evropskih državah v četrtem kvartalu, so nam zaupali iz obeh družb.

Medtem, ko se večina mobilnih izdelovalcev osredotoča na tretjo generacijo (3G) telefonov s funkcijami, kot so video telefonija in prenašanjem glasbe preko spleta, Sorensen pravi, da bosta družbi uporabili preverjeno tehnologijo. "Imamo pozitivna pričakovanja, vendar vem da je to nišni produkt. Telefon ne bo vsem všeč, vendar če bo všeč vsaj dvema odstotkoma uporabnikov bo dovolj dobro."

Finska Nokia in ameriška Motorola imata namen postati elitna blagovna znamka, po njunih komentarjih sodeč. Najhujši tekmec Nokia, ki je do nedavnega ciljala na bogate potrošnike z njihovo ekskluzivno znamko Vertu, predstavlja izredno drage mobilnike, narejene iz platine, zlata in diamantov, kot tudi nove N-serije z vgrajenimi trdimi diski in visoko kvalitetnimi lečami za kamere.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki