marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Avtomobili z internetom so postali resničnost. Ali so tudi varni?


16.07.2014
Objavil: Dare Gliha

Kaspersky Lab in vodilno špansko združenje oglaševalskih, marketinških in komunikacijskih podjetij IAB sta objavila Prvo letno študijo o avtomobilih z internetom, ki je pionirski primerek raziskave.

Glavni cilj študije je omogočanje pregleda trga avtomobilov z internetom, ki združuje vse pomembne informacije za odgovore na pereča vprašanja ter prinaša nekaj enotnosti v zelo razdrobljen ekosistem programske opreme, ki ga trenutno ponujajo proizvajalci. Vicente Diaz, glavni raziskovalec varnosti v Kaspersky Labu, je bil odgovoren za razvoj koncepta za analizo varnosti povezovanja teh avtomobilov z internetom.
Vozniki ne morejo več zanemariti varnostnih vprašanj o komunikaciji in spletnih storitvah, vključenih v novo generacijo »avtomobilov z internetom«. To predstavlja več kot zgolj pomoč pri varnem parkiranju avta, zdaj združuje dostop do družbenih omrežij, elektronske pošte, povezave s pametnim telefonom, preračunavanje poti, avtomobilske aplikacije ipd. Te tehnologije ponujajo velike prednosti za voznike, hkrati pa prinašajo nova tveganja za dandanašnje voznike. Zato je ključno, da analiziramo različne vektorje, ki bi lahko pripeljali do spletnih napadov, nesreč ali celo goljufivega vzdrževanja vozila.

Zasebnost, posodabljanje in aplikacije za pametne telefone v teh avtomobilih bi se lahko spreobrnile v tri različne vektorje za napad spletnih kriminalcev. »Avtomobili z internetom odpirajo vrata za grožnje, ki že dolgo obstajajo v svetu osebnih računalnikov in pametnih telefonov. Na primer, lastniki avtomobilov z internetom bi lahko ugotovili, da so bila njihova gesla ukradena. To bi omogočilo identifikacijo lokacije vozila in odklepanje vrat preko oddaljenega dostopa. Pomisleki glede zasebnosti so ključnega pomena in vozniki danes se morajo zavedati novih tveganj, ki nikoli prej niso obstajala,« je povedal Diaz

Koncept Kaspersky Laba, ki temelji na analizi sistema BMW ConnectedDrive je odkril nekaj potencialnih vektorjev za napade:

Ukradene poverilnice: Kraja poverilnic za dostop do BMW-jeve spletne strani – z uporabo že znanih sredstev, kot so zvabljanje, beležniki tipkanja ali socialni inženiring – bi lahko pomenila neavtoriziran dostop tretjih oseb do informacij o uporabniku in do avtomobila. Od tukaj je mogoče namestiti mobilno aplikacijo z enakimi poverilnicami in potencialno omogočiti oddaljeno odklepanje in upravljanje avtomobila.
Mobilna aplikacija: Če aktivirate mobilne storitve za oddaljeno odpiranje, ustvarite nov ključ do vašega avtomobila. Če aplikacija ni zaščitena, lahko vsakdo, ki vam ukrade telefon, dobi dostop do avtomobila. Z ukradenim telefonom bi bilo mogoče spremeniti aplikacijo z bazo podatkov in obiti kakršnokoli potrditev s PIN kodo ter olajšati delo spletnim kriminalcem pri oddaljenih storitvah.
Posodobitve: Bluetooth gonilniki se posodabljajo z nalaganjem datotek iz BMW-jeve spletne strani in nameščanjem preko USB. Ta datoteka ni šifrirana ali podpisana in v njej so številne informacije o internem sistemu na vozilu. To bi potencialnemu napadalcu dalo dostop do ciljanega okolja in bi lahko bilo modificirano za zagon zlonamernih kod.
Komunikacije: Nekatere funkcije komunicirajo s SIM kartico v vozilu preko SMS-sporočil. Vdor v ta komunikacijski kanal omogoča pošiljanje »ponarejenih« navodil. V najhujšem primeru, bi lahko kriminalec nadomestil BMW-jeve komunikacije s svojimi navodili in storitvami.

Študija se osredotoča tudi na povezanost v omrežje in vodilne aplikacije v španski avtomobilski industriji ter raziskuje poslovne modele in prihodnje trende na trgu na področju platform za vzpostavljanje povezave. Poročilo analizira 21 različnih modelov vozil, glavni izsledki pa so:
• Operacijski sistemi in načini povezovanja ter aplikacije so visoko razdrobljeni
• Brezplačne storitve so časovno omejene: številni proizvajalci ponujajo brezplačno naročnino le za določen čas.
• Težave s pokritostjo: številne spletne storitve zahtevajo dostop do 3G omrežja
• Uporaba podatkov: nekateri uporabniki morajo plačati za dodatne podatke
• Glasovni asistent: večina modelov jih uporablja, saj je to eden varnejših načinov za nadzor povezave

Raziskavo je izvedla IAB Spain s pomočjo Applicantes, Motor.com tin Kaspersky Lab-om.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki