marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

slikaPrihajajoči osnovni iPhone 12 naj bi bil cenejši
29.06.2020

Na Twitter profilu @omegaleks so pred dnevi objavili nove cene za prihajajočo jabolčno serijo 12. Trdijo, da bo osnovni iPhone 12, ki bo imel le 4G in zaslon velikosti 5,4 palca, stal "le" 549 dolarjev.

slikaHuawei se je povzpel na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu
26.06.2020

Podjetju Huawei je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG).

članki

Apple v App Storu ponudil storitve naročanja


22.02.2011
Objavil: Thomas Bergant

Apple je sporočil, da je ponudnikom aplikacij z medijskimi vsebinami v App Storu, ki vključujejo revije, časnike, video in glasbo, omogočil storitev naročanja. Gre za enako inovativno obliko storitve naročanja kot jo je Apple nedavno ponudil z aplikacijo založbe News Corp. »The Daily«.

Naročnine, sklenjene znotraj App Stora, se bodo prodajale z istim sistemom obračunavanja, ki se ga uporablja za kupovanje na tisoče aplikacij in za nakupe znotraj le-teh. Založniki določijo ceno in trajanje naročniških razmerij (tedensko, mesečno, dvomesečno, četrtletno, polletno in letno). Kupci nato z enim klikom izberejo naročniško obdobje, ki se jim takoj obračuna glede na izbrano dolžino (tedensko, mesečno, itd.). Uporabniki lahko svoje naročnine pregledujejo in upravljajo znotraj osebnega računa, tam lahko tudi prekinejo samodejno podaljševanje določene naročnine. Apple obdeluje vsa plačila in zadrži 30-odstotni delež, kakor to počne za ostale nakupe znotraj aplikacij.

»Naša filozofija je enostavna – ko Apple pripelje novega naročnika v aplikacijo, zasluži 30-odstotni delež; ko obstoječega ali novega naročnika pripelje založnik, le-ta obdrži 100-odstotni delež cene, Apple pa pri tem na zasluži nič,« je dejal Steve Jobs, predsednik uprave Appla. »Vse, kar zahtevamo, je, da če založnik ponuja naročnino zunaj aplikacije, da enako (ali boljšo) ponudbo zagotovi tudi znotraj aplikacije, tako da se lahko kupci enostavno naročijo z enim samim klikom znotraj aplikacije. Prepričani smo, da bo ta inovativna storitev naročanja založnikom prinesla povsem novo priložnost razširiti digitalni dostop do njihovih vsebin na iPadu, iPod touchu in iPhonu, kar bo všeč tako novim kot tudi obstoječim naročnikom.«

Založniki, ki v svoji aplikaciji uporabljajo Applovo storitev naročanja, lahko izkoristijo tudi druge metode za pridobivanje novih digitalnih naročnikov izven aplikacije. Na primer, založniki lahko prodajajo digitalne naročnine na svojih spletnih straneh ali se odločijo ponuditi brezplačen dostop obstoječim naročnikom. Apple v teh transakcijah ni vpleten, zato ne prihaja do delitve prihodkov ali izmenjave informacij o naročnikih. Založniki morajo v aplikaciji zagotoviti lasten sistem preverjanja naročnikov, ki so naročniška razmerja sklenili izven aplikacije. Vendar pa Apple zahteva, da v primeru, ko založnik izbere možnost prodaje digitalnih naročnin izven aplikacije, je enaka ponudba naročnine na voljo v aplikaciji po enaki ali nižji ceni. Poleg tega založniki v svojih aplikacijah ne smejo več objavljati povezav (na primer na spletno stran), ki bi uporabnikom omogočile kupovanje vsebin ali sklepanje naročnin izven aplikacije.
Zaščita zasebnosti kupcev je ključna lastnost vseh transakcij v App Storu. Kupci, ki bodo sklepali naročniško razmerje skozi App Store, bodo založniku zaupali svoje ime, elektronski naslov in poštno številko. Uporabo teh podatkov bo urejal založnikov pravilnik o zaščiti osebnih podatkov, ne pa tudi Applov. Založniki lahko od uporabnikov App Stora zahtevajo dodatne podatke, vendar morajo stranke imeti jasno izbiro in morajo biti seznanjene s tem, da bo z vsemi dodatnimi informacijami upravljal založnik pod svojimi pogoji, in ne Apple.

Revolucionarna spletna trgovina App Store ponuja več kot 350.000 aplikacij uporabnikom v 90 državah, od teh je več kot 60.000 aplikacij namenjenih samo iPadu. Uporabniki več kot 160 milijonov naprav iOS po vsem svetu imajo na voljo neverjeten izbor aplikacij v 20 kategorijah, kot so igre, posel, novice, šport, zdravje, informacije in potovanja.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki