marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Apple zanikal poročila o zmanjšanju proizvodnje vstopnega iPhona


03.12.2018
Objavil: Dare Gliha

Greg Joswiak, podpredsednik Appleovega trženja izdelkov je v intervjuju za CNET komentiral govorice o slabi prodaji najnovejšega iPhonea XR. Previdno je povedal, da je iPhone XR "njihov najbolj popularen iPhone vsak dan od dneva, ko je postal na voljo."

Ta izjava se je zgodila le teden dni po tem, ko je The Wall Street Journal poročal že o drugem zmanjšanju proizvodnje iPhonea XR. Govorice je še podžgala Applova poteza, da po novem ne bo več delil števila prodanih mobilnikov in ostalih izdelkov, pač pa bo poročal le še o prihodku. Pri Applu namreč upajo, da bo poviševanje cene njihovih mobilnikov omililo slabšo prodajo oz. povpraševanje po novih modelih, predvsem vstopnega iPhona XR.

Kupci pametnih mobilnikov se spreminjajo, Apple pa bo na te spremembe še moral najti odgovor. Predvsem pri ceni mobilnikov, saj je le vprašanje, do kod lahko sežejo s ceno, preden bodo potrošniki začeli masovno prehajati h konkurenci.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki