marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Apple pojasnjuje, zakaj iPhone 16e nima MagSafe


07.03.2025
Objavil: Dare Gliha

Nedavno predstavljeni iPhone 16e nima tehnologije MagSafe, Apple pa je že pojasnil, da to ni povezano z uporabo njihovega prvega modema. Zakaj je torej ena bolj uporabnih funkcij iPhonov odsotna?

Apple pravi, da so se odločili, da iPhona 16e ne bodo opremili s sistemom MagSafe, ker „večina ljudi iz ciljne skupine iPhona 16e polni svoje telefone izključno tako, da jih priključijo na polnilni kabel“. To naj bi izjavili neimenovani „predstavniki družbe Apple“ v pogovoru z Johnom Gruberjem iz Daring Fireball.

Ta predstavnika trdita, da ljudje, ki bodo kupili iPhone 16e, „običajno sploh ne uporabljajo induktivnega polnjenja“. Kako je Apple prišel do te ugotovitve, ni jasno. Kdo so po mnenju družbe Apple ti ljudje - prav tako ni jasno.

Jasno je le, da je šlo za ukrep zmanjševanja stroškov, ki je bil uporabljen za telefon, ki sploh ni poceni, tako da je bil očitno namenjen predvsem izboljšanju poslovnih rezultatov podjetja. In zdaj Apple poskuša to prikazati kot nekaj v slogu „ne skrbite, saj ga tako ali tako ne potrebujete, ker ga ne boste uporabljali“. To se nam zdi neverjetno arogantno in v slogu Velikega brata „Apple ve, kaj je najbolje za vas“.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki