marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Apple objavil četrtletne finančne rezultate


03.05.2018
Objavil: Dare Gliha

Apple je objavil svoje finančne rezultate za četrtletje, ki se je končalo letošnjega marca. V prvih treh mesecih so zabeležili rahlo povečanje prodaje iPhonea glede na prejšnja leta. Večji je tudi dobiček od posamezne naprave od pričetka prodaje zadnje generacije iPhonea. Zaradi teh razlogov so v tem četrtletju zabeležili 14 % povišanje prihodka.

Celotni rezultati so za Apple dobri, saj noben izmed njihovih izdelkov ni prinesel manj denarja kot v prejšnjem četrtletju. Storitve kot so AppleCare, Apple Pay in digitalne vsebine so prinesle 9,1 milijarde dolarjev, kar je 31 % letno povečanje in 8 % glede na četrtletje poprej.

Pri izdelkih kot so AirPods, Apple TV, Apple Watch, slušalke Beats, HomePod, iPod Touch in druga dodatna oprema so zabeležili štiri milijarde dolarjev višji prihodek kot enako obdobje prejšnje leto, kar je 38 % rast.

Skupna neto prodaja je znašala 61 milijard dolarjev, kar prinese neto dohodek v višini 13,8 milijarde dokarjev, to pa je je 25% več kot so bili prihodki v enakem obdobju lani.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki