marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

slikaNova aplikacija Moj Mobi in do 50 % cenejši paketi Mobi
26.08.2025

Telekom Slovenije, vodilni slovenski telekomunikacijski operater, je predstavil novo uporabniško izkušnjo za uporabnike predplačniških storitev Mobi. Nova mobilna aplikacija Moj Mobi prinaša bistveno enostavnejše in preglednejše upravljanje z računom, hkrati pa uporabnike razveseljuje z izjemno akcijsko ponudbo, v kateri so najbolj priljubljeni paketi Mobi znižani do 50 % – za vedno.

slikaOblikovanje najtanjšega zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5
25.08.2025

Od prvega pametnega zložljivega telefona leta 2019 so tovrstne naprave prešle več razvojnih faz – od debelih modelov z vidnimi pregibi do elegantnih rešitev, ki se lahko kosajo z uporabniško izkušnjo nezložljivih pametnih telefonov.

slikaHuawei Pura 80 Ultra z najvišjo oceno v zgodovini lestvice Dxomark
22.08.2025

Pred kratkim predstavljeni pametni telefon Huawei Pura 80 Ultra se je z najvišjo oceno kadarkoli, 175 točk, zavihtel na prvo mesto lestvice Dxomark. Drugo uvrščenega je prehitel za pomembnih 6 točk.

članki

Apple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo


10.07.2020
Objavil: Dare Gliha

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

Zdaj se program neodvisnih ponudnikov popravil širi tudi izven meja matične države in sicer na Kanado in 32 držav v Evropi. Apple je na svoji strani objavil tudi iskalnik z vsemi certificiranimi servisnimi delavnicami (trenutno prikazuje le lokacije v ZDA).

Program popravil zagotavlja, da bodo serviserji uporabljali originalne Applove dele, orodja in priročnike za popravilo. Vsako podjetje, ki se želi pridružiti, lahko to stori brezplačno, brezplačno je tudi usposabljanje serviserjev, ki vključuje certificiranje podjetja prek spletne platforme za testiranje. Certifikati so izdani na posamezno napravo in se posodabljajo vsako leto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki