marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Apple razmišlja o naročniški storitvi za iPhone


30.03.2022
Objavil: Dare Gliha

Mark Gurman iz Bloomberga poroča, da Apple pripravlja nov način nakupa iPhonov in druge Applove strojne opreme z novo naročniško storitvijo. V bistvu bodo uporabniki vsak mesec plačali fiksno pristojbino in dobili izbrani iPhone z brezplačnimi nadgradnjami, ko bodo na voljo novi modeli.

Ta storitev se bo razlikovala od trenutnih obročnih plačil, ki jih ponujajo Apple in operaterji, saj bo šlo za določeno pristojbino, ki se plačuje vsak mesec, in ne za ceno telefona, razdeljeno na 12, 24 ali 36 mesecev. Naročniška storitev za iPhone bo vezana na obstoječe račune Apple ID uporabnikov in bo morda vključevala tudi brezplačno storitev Apple Care in celo storitve Apple One, ki vključujejo Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade, iCloud+, Apple News+ in Apple Fitness+.

Gurman pričakuje, da se bo nova naročniška storitev začela konec letošnjega leta ali v začetku leta 2023 z iPhoni in se sčasoma preselila na preostalo Applovo strojno opremo, vključno z iPadi, MacBooki in Apple Watch. Konkretna cena še ni bila omenjena, ugibanja pa se gibljejo med 20 in 40 dolarji na mesec.

Prodaja telefonov kot naročniška storitev ni popolna novost, saj Google v ZDA že izvaja svoj program Pixel Pass, ki omogoča izbiro med telefonom Pixel 6 ali Pixel 6 Pro v paketu z Googlovimi storitvami za 45 do 55 dolarjev na mesec.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki