marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Apple iz svojih prodajaln umika konkurenčne merilnike aktivnosti


13.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Apple je na začetku tedna predstavil več podrobnosti svoje nove pametne ure. Tako je sedaj znano, da bo prodaja stekla 24. aprila, cene bodo različne, za osnovno različico Sport bo cena od 399€, vrtoglavih 18.000€ pa bo potrebno odšteti za zlato različico Edition, baterija pa bo zdržala zgolj do 18 ur.

So pa zaradi pričetka prodaje svoje ure pri Applu potihoma iz svojih večjih prodajaln umaknili sorodne konkurenčne izdelke, med katere spadata tudi Nike FuelBand in Jawbone Up. Apple je tudi obvestil proizvajalce merilnikov aktivnosti, da ne bo več ponujal njihovih produktov. Apple uradno te zadeve seveda ni komentiral, so pa že večkrat poudarili, da redno menjavajo prodajni program na svojih prodajnih mestih.

Apple Watch za podjetje pomeni vstop na popolnoma nov trg nosljivih naprav, zato ni presenečenje, da se na vse pretege trudijo tam tudi uspeti. Pri podjetju pričakujejo, da bodo na začetku prodali okoli tri milijone pametnih ur.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki