marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Apple in Samsung skupaj na mobilnem delu dosegata kar 109 odstotkov dobička


18.11.2013
Objavil: Dare Gliha

Verjetno se boste vprašali, kako je mogoče, da Apple in Samsung dosegata več kot 100 odstotni dobiček? Razlog je pravzaprav preprost. Zato, ker je večina ostalih proizvajalcev v rdečih številkah. Tako vsaj trdijo analisti iz Canaccord Genuitya.

Applov dobiček na mobilnem trgu je iz 56% v drugem četrtletju (Q2) zrasel na 56% v Q3. Tudi Samsungov dobiček je višji, zrasel je iz 49% na 53%. Po navedbah analitikov pri Strategy Analyticsu Apple dosega večji dobiček kot mobilni del Samsunga, Nokie, LGja, Motorole, Huaweia in Lenova skupaj.

Edini proizvajalec, ki poleg Appla in Samsunga ni v rdečih številkah je Sony, saj je padel iz 1% na 0%. Nokia, HTC in LG so iz ničle padli na -1% v Q3, Motorola in BlackBerry pa sta doživela največji padec (-2% na -3% ter -1% na -4%).

Vseeno je potrebno povedati, da ti izračuni ne vključujejo kitajskih proizvajalcev kot so Lenovo, ZTE in Huawei. Številke bi bile v tem primeru verjetno drugačne, vseeno pa so ti podatki zanimiv vpogled v stanje na mobilnem trgu. V izračunih tudi ni upoštevano, da nekateri proizvajalci svoje Androidne tablice upoštevajo pri prodajnih številkah mobilnega dela.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki